ВАСУ скасував рішення податкового органу про застосування штрафних (фінансових) санкцій до підприємства у зв’язку з порушенням ним пункту 13 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР
ВАСУ скасував рішення податкового органу про застосування штрафних (фінансових) санкцій до підприємства у зв’язку з порушенням ним пункту 13 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР.
Нагадаємо, що відповідно до зазначеної норми суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг повинні забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки — загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
У ході розгляду справи судом було з’ясовано, що сума, на яку виявлено невідповідність є оплатою за товари, внесеної від приватного підприємця перед початком перевірки згідно накладної та за договором купівлі-продажу.
Зазначену суму було проведено підприємством через РРО вже після початку перевірки, що підтверджується наявністю фіскальних чеків та випискою з обслуговуючого позивача банку з призначенням платежу «торгова виручка від реалізації товарів».
З огляду на це суд дійшов висновку, що така невідповідність є допустимою та може мати місце під час проведення будь-якої розрахункової операції після прийняття грошових коштів від покупця та до проведення їх через РРО.
Адже будь-яка розрахункова операція вимагає певного часу, тобто триває певний проміжок часу, який є необхідним для отримання від покупця грошових коштів, їх перерахування та введення даних про обсяг такої операції в режимі реєстрації, тобто проведення їх через РРО.
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026