На підприємство влаштувався новий працівник. Чи має він право на застосування податкової соціальної пільги в першому ж місяці роботи?
Чи можлива податкова соціальна пільга в перший місяць роботи
На підприємство влаштувався новий працівник. Чи має він право на застосування податкової соціальної пільги в першому ж місяці роботи?
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Так, працівник має право скористатись податковою соціальною пільгою (ПСП) з першого місяця роботи. Але лише за певних умов.
По-перше. Відповідно до підпункту 169.4.1 Податкового кодексу України (ПК) працівник має право на ПСП у разі, коли нарахована зарплата не перевищує суми місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня звітного року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн.
По-друге. Працівник має написати заяву про застосування ПСП (пп. 169.2.2 ПК). У разі застосування ПСП у збільшеному розмірі — ще й підтвердні документи на право її застосування.
По-третє. Якщо працівник отримував у цьому місяці зарплату (наприклад, за старим місцем роботи) і під час обчислення податку на доходи фізосіб ПСП вже застосовувалась, то права на її повторне застосування у нього не буде. Тобто право скористатись ПСП у працівника є лише один раз на місяць і лише в одного роботодавця.
Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки