Не пізніше 20 грудня торговці пальним зобов’язані сплатити до бюджету авансові внески з податку на прибуток чи ПДФО

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

З 01.12.2024 у сфері роздрібної торгівлі пальним запровадили авансові внески з податку на прибуток та ПДФО. Не пропустіть важливу для підприємств та ФОПів інформацію

Не пізніше 20 грудня торгівці пальним зобов’язані сплатити до бюджету авансові внески з податку на прибуток чи ПДФО

Нагадуємо, що 01.12.2024 набрав чинності Закон України від 10.10.2024 № 4015-IX (далі — Закон № 4015), яким запровадили сплату авансових внесків з податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб платниками, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним.

Для сплати авансових внесків відкрили нові бюджетні рахунки за кодами класифікації доходів бюджету:

  • 11021800 «Авансовий внесок з податку на прибуток підприємств, що сплачується платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним»
  • 11011500 «Авансовий внесок з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується платниками податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним».

Так, юридичні особи, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, зобов’язані щомісяця не пізніше 20-го числа поточного місяця сплачувати авансові внески з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним, інформацію щодо якого внесли до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального станом на перше число поточного місяця. Оскільки Закон № 4015 набрав чинності з 01 грудня 2024 року, перший авансовий внесок для платників, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, сплачується за грудень 2024 року у термін не пізніше 20 грудня 2024 року.

ФОП: реєстрація, облік, сплата податків і трудові відносини

ФОП, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, зобов’язані сплачувати щомісяця не пізніше 20-го числа поточного місяця авансові внески за кожне місце роздрібної торгівлі пальним, інформацію щодо якого внесли до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального станом на перше число поточного місяця. Перший авансовий внесок для платників, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним, сплачується за грудень 2024 року у термін не пізніше 20 грудня 2024 року.

Під роздрібною торгівлею пальним слід розуміти діяльність із придбання або отримання та подальшої реалізації або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з місць роздрібної торгівлі пальним через паливороздавальні колонки, газороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, а також реалізацію скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів, а також заправлення з нафтоналивного несамохідного морського/річкового бункерувальника у водному просторі морських та річкових суден.

За інформацією ДПС у Чернівецькій області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків з дебіторами та кредиторами

Мабуть, інвентаризація розрахунків є найважливішим етапом проведення річної інвентаризації. Адже потрібно визначити не лише, скільки винні тобі, а й скільки винен ти сам. Для цього доведеться звірити з контрагентами розрахунки, скласти акт інвентаризації та прийняти рішення про списання деяких боргів. Розглянемо основні аспекти проведення такої інвентаризації.
14706

Довідка про доходи: як видати працівнику

Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації
340922

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді