Для вдосконалення процедури сплати штрафів за порушення Правил дорожнього руху (ПДР) МВС запроваджує механізм автоматичного заліку таких штрафів під час отримання коштів
Для вдосконалення процедури сплати штрафів за порушення Правил дорожнього руху (ПДР) МВС запроваджує механізм автоматичного заліку таких штрафів під час отримання коштів.
Передбачено, що завантаження інформації про сплачені штрафи за порушення ПДР відбуватиметься щоденно до 14.00 відповідним працівником підрозділу ДАІ засобами програмного забезпечення до автоматизованої системи «Управління фінансами МВС України» пакетів файлів виписок, отриманих у територіальних органах Держказначейства.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Платежі, за якими не вдалося здійснити автоматичний залік, заліковуються у ручному режимі.
Крім цього, затверджено Порядок кодування платежу для сплати штрафів за порушення Правил дорожнього руху, згідно з яким при поданні касових документів або розрахункових документів на сплату штрафів платники, заповнюючи реквізит «Призначення платежу», мають зазначати відповідний код платежу.
Код платежу зазначається в реквізиті «Призначення платежу» платіжних документів першим і має містити в собі:
- код Класифікації доходів бюджету, відокремлений від наступної групи символом «;» (крапка з комою);
- серію протоколу про адміністративне правопорушення, відокремлена від наступної групи символом «;» (крапка з комою);
- номер протоколу про адміністративне правопорушення.
У разі неповного або помилкового заповнення платником коду платежу в реквізиті «Призначення платежу» платіжних документів автоматичний залік сплаченого штрафу буде неможливий.
Наказ набере чинність з дня його офіційного опублікування.
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк