Податки та збори за розміщення інформації про третіх осіб на власних рекламних щитах
Підприємство на території своєї АЗС встановило рекламні щити і збирається використовувати їх для розміщення інформації про третіх осіб. Чи необхідно фірмі отримувати якісь дозволи і платити податки? Якщо потрібно платити, то як в законному порядку це оформити?
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Відповідно до статті 1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 №270/96-ВР (далі — Закон №270) рекламою вважається інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес про таких особи чи товару. Зовнішня реклама — реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості.
Зовнішня реклама повинна розміщуватись із дотриманням вимог техніки безпеки та із забезпеченням видимості:
- дорожніх знаків;
- світлофорів;
- перехресть;
- пішохідних переходів;
- зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків.
Розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів — на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями (ст. 6 Закону №270).
Отже, якщо рекламні щити розміщені на території АЗС в населеному пункті, то дозвіл надає міська (селищна) рада, якщо поза межами населеного пункту — потрібно звертатись до облдержадміністрації. У разі розміщення зовнішньої реклами в межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування дозвіл надає облдержадміністрація за погодженням з Державтоінспекцією та Укравтодором або його територіальними органами згідно з типовими правилами, затвердженими постановою КМУ від 05.12 2012 №1135.
Зверніть увагу! У статутних документах підприємства, яке займається продажем ПММ та розміщує інформацію про третіх осіб на своїх рекламних щитах або надає їх в оренду, крім основного виду діяльності, потрібно передбачити рекламну діяльність.
Підприємство у загальновстановленому порядку включає дохід від рекламної діяльності до складу своїх податкових доходів. До податкових витрат буде віднесено суму амортизації рекламного щита, якщо його вартість більша 2500 грн., та собівартість наданих рекламних послуг. Податок на рекламу скасовано, інших місцевих податків, пов’язаних з рекламою, не встановлено.