Міністерство доходів і зборів України роз’яснило, з якого дня вважати відкликаним податкове повідомлення-рішення, на яке подавалася скарга
Зразок скарги на рішення ДПС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН
Міністерство доходів і зборів України роз’яснило, з якого дня вважати відкликаним податкове повідомлення-рішення, на яке подавалася скарга.
Податкове повідомлення-рішення визнається відкликаним з дня прийняття контролюючим органом рішення, яким задовольняється скарга на користь платника податків.
Відповідно до пункту 56.8 Податкового кодексу України контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20-ти календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
При цьому керівник (його заступник) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків, але не більше 60-ти календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення 20-денного строку.
Якщо ж рішення за скаргою платника податків не надсилається йому протягом 20-денного або продовженого строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
Також скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення податкового органу про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку.
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями