Випадки анулювання органом Міндоходів свідоцтва платника єдиного податку

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Державна податкова інспекція у Печерському районі м. Києва повідомляє, що свідоцтво платника єдиного податку (далі – свідоцтво) анулюється за рішенням органу Міндоходів у таких випадках та у такі строки

Державна податкова інспекція у Печерському районі м. Києва повідомляє, що свідоцтво платника єдиного податку (далі – свідоцтво) анулюється за рішенням органу Міндоходів у таких випадках та у такі строки:

  • подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом України (ПК), — в останній день календарного кварталу, в якому подано заяву щодо такої відмови;
  • припинення підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем відповідно до закону — у день отримання органом Міндоходів від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;
  • несплати протягом двох послідовних кварталів у порядку, встановленому ПК, податкового боргу, що виник у платника єдиного податку, — в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу;
  • здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;
  • перевищення чисельності фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку, — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому допущено таке перевищення;
  • перевищення протягом податкового (звітного) кварталу (календарного року) обсягу доходу, який дає право на застосування спрощеної системи оподаткування в наступному податковому (звітному) кварталі (календарному році), — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому відбулося таке перевищення;
  • застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж зазначені у пункті 291.6 ПК, — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому допущено такий спосіб розрахунків (п. 299.15 ПК).

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

При цьому анульоване свідоцтво підлягає поверненню до органу Міндоходів, який його видав, протягом 10-ти днів з дня анулювання.

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Контрольовані операції: критерії визнання

Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
50528

Типові помилки у розрахунку відпускних

Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
75808

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13247

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67084

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді