Чи можна використовувати скановані первинні документи для відображення в обліку операцій?
Використання сканованих первинних документів для відображення в обліку операцій
Чи можна використовувати скановані первинні документи для відображення в обліку операцій? Використання та оформлення первинних документів визначено статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-ХІV. Так, саме оригінали первинних документів є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо — безпосередньо після її закінчення.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Також пунктом 138.2 Податкового кодексу України встановлено, що податкові витрати визнаються тільки на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат.
Отже, при відображенні в бухгалтерському та податковому обліку операцій потрібні оригінали первинних документів.
Працівник написав заяву на звільнення за власним бажанням і захворів. Як бути в такому випадку: дочекатись поки працівник одужає чи припинити відносини під час лікарняного? У статті – безпечне рішення
Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан