Юридичним особам потрібно подати розрахунок в десятиденний термін після першої реєстрації в Україні транспортного засобу
Юридичним особам потрібно подати розрахунок в десятиденний термін після першої реєстрації в Україні транспортного засобу. Розрахунок суми збору подається до відповідного територіального органу Міндоходів за місцезнаходженням юридичної особи та за місцем реєстрації транспортного засобу. Форма, за якою необхідно подавати звітність, затверджена наказом Мінфіну «Про затвердження форми Розрахунку суми збору за першу реєстрацію транспортних засобів» від 21.12.2012 №1405.
До розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив реєстрацію транспортного засобу.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Також слід зазначити, що від сплати збору за першу реєстрацію звільняються транспортні засоби будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів, дитячих будинків-інтернатів, пансіонатів для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів.
До переліку включаються також легкові автомобілі для інвалідів з об’ємом циліндрів двигуна до 1500 куб. см, придбані за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів та/або безоплатно передані інвалідам. У разі зміни власника транспортних засобів з вищезазначених організацій на будь-якого іншого, їх нові власники зобов’язані сплатити збір у порядку та на умовах, передбачених розділом VII Податкового кодексу України.
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями