Затверджено Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби. Він поширюється на платників податків — фізичних осіб (резидентів, нерезидентів), у тому числі на самозайнятих осіб, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів.
Новий порядок не містить вимоги складати акт, яких засвідчує факт відмови платника податків або його законних представників у допуску посадових (службових) осіб органу ДПС до проведення перевірки або неможливості проведення перевірки; відмови від допуску до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів або пов’язані з утриманням об’єктів оподаткування. Нагадаємо, що раніше такий акт підписувався не менш як трьома посадовими (службовими) особами податкового органу.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Тепер додатки, що міститимуть податкову інформацію з обмеженим доступом, додаватимуться до примірника акта (довідки) перевірки, який залишається в органі ДПС.
Крім цього, Мінфін продовжив термін (з трьох до п’яти робочих днів з дня отримання акта документальної перевірки), протягом якого платник податків має право надати до контролюючого органу, що призначив перевірку, документи, визначені в акті перевірки як відсутні.
Як і раніше, строк зберігання актів (довідок) та інших матеріалів документальних перевірок в органах державної податкової служби становитиме 5 років.
Наказ ДПАУ від 24.12.2010 №1003 визнано таким, що втратив чинність.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.