Порядок оформлення податківцями результатів документальних перевірок платників податків — фізичних осіб

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби

Затверджено Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби. Він поширюється на платників податків — фізичних осіб (резидентів, нерезидентів), у тому числі на самозайнятих осіб, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів.

Новий порядок не містить вимоги складати акт, яких засвідчує факт відмови платника податків або його законних представників у допуску посадових (службових) осіб органу ДПС до проведення перевірки або неможливості проведення перевірки; відмови від допуску до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів або пов’язані з утриманням об’єктів оподаткування. Нагадаємо, що раніше такий акт підписувався не менш як трьома посадовими (службовими) особами податкового органу.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Тепер додатки, що міститимуть податкову інформацію з обмеженим доступом, додаватимуться до примірника акта (довідки) перевірки, який залишається в органі ДПС.

Крім цього, Мінфін продовжив термін (з трьох до п’яти робочих днів з дня отримання акта документальної перевірки), протягом якого платник податків має право надати до контролюючого органу, що призначив перевірку, документи, визначені в акті перевірки як відсутні.

Як і раніше, строк зберігання актів (довідок) та інших матеріалів документальних перевірок в органах державної податкової служби становитиме 5 років.

Наказ ДПАУ від 24.12.2010 №1003 визнано таким, що втратив чинність.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135074

Премія за підсумками року: нарахування та оподаткування

Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
68234

Міжнародний день бухгалтера 2025: ідеї привітань і святкування професійного свята

Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
4552

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18776

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді