Платники першої та другої груп, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця
Платники першої та другої груп, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Нарахування таких внесків здійснюється органами державної податкової служби на підставі заяви платника про розмір обраної ставки єдиного податку, заяви про період щорічної відпустки та/або заяви про термін тимчасової втрати працездатності.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Проте єдиноподатники зазначених груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку на один календарний місяць у році на час відпустки, а також на період хвороби, якщо вона триває 30-ти і більше календарних днів. При цьому платник повинен мати підтверджену копію листка (листків) непрацездатності. Така інформація подається за заявою у довільній формі.
Окремого терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки і терміну втрати працездатності нормами Податкового кодексу України (ПК) не передбачено. Однак з метою уникнення порушення терміну сплати авансових платежів рекомендуємо подавати до органу ДПС заяву про період щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву про термін втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності — одразу після закінчення лікарняного.
Нагадуємо, що порядок нарахування та строки сплати єдиного податку визначені статтею 295 ПК.
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями