Дії платника при втраті документів, що є предметом перевірки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ДФС нагадала порядок відновлення платниками податків втрачених документів, що є предметом перевірки, у т. ч. правові норми, на яких грунтується вимога про надання документів щодо взаємовідносин із контрагентами за межами 1095-денного строку їх зберігання

ДФС нагадала порядок відновлення платниками податків втрачених документів, що є предметом перевірки, у т. ч. правові норми, на яких грунтується вимога про надання документів щодо взаємовідносин із контрагентами за межами 1095-денного строку їх зберігання.

При втраті, пошкодженні, достроковому знищенні відповідних документів платник зобов’язаний:

  • у 5-денний строк із дня такої події письмово повідомити контролюючі органи: за місцем обліку і той, що здійснював митне оформлення відповідної митної декларації;
  • відновити втрачені документи протягом 90 к. дн. із дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У разі пропажі/знищення первинних документів, облікових реєстрів і звітів керівник підприємства ще письмово повідомляє про це правоохоронні органи і наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі/знищення. Для участі в роботі комісії запрошують представників слідчих органів, охорони і державного пожежного нагляду.

Результати роботи комісії оформляють актом, затвердженим керівником підприємства, копію якого в 10-денний строк надсилають органу ДФС.

ДФС також зауважила, що у випадках, визначених пунктом 102.2 Податкового кодексу України, і без дотримання строку давності в 1095 днів для зберігання документів може бути нараховане грошове зобов’язання або розпочате провадження зі стягнення податку.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image16

Статті за темою

Усі статті за темою

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
595

Декларація з рентної плати 2025: хто подає, як заповнити і які строки

Як скласти декларацію з рентної плати у 2025 році, про нову форму декларації 2025, приклади декларацій з ренти за користування надрами (з видобутком і без видобутку корисних копалин), а також з ренти за використання лісових ресурсів — у консультації
55208

ТТН на зерно: як оформити кількість місць, вагу та довантаження

Стаття допоможе з’ясувати, як у товарно-транспортній накладній на зерно заз¬начати кількість місць і масу брутто, що вказати у відомостях про вантаж, а також як діяти, якщо зерно довантажують на шляху до порту. Зразок запов¬нення ТТН стане у пригоді
42

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді