Перевірка реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних
Як можна перевірити, чи зареєстрував продавець вчасно податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних без додаткових програм і купівлі ключів?
Відповідно до пункту 201.10 Податкового кодексу України (ПК) покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних (далі— ЄРПН).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Перевірка своєчасності реєстрації продавцем податкової накладної здійснюється згідно з вимогами Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою КМУ від 29.12.2010 №1246.
З метою отримання інформації, що міститься в ЄРПН, покупець складає запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді у форматі, затвердженому Державною податковою службою, та надсилає його засобами телекомунікаційного зв’язку Державній податковій службі.
Запит покупця в електронній формі підлягає шифруванню та надсилається Державній податковій службі засобами телекомунікаційного зв’язку з урахуванням вимог законів України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 №852-IV та «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV.
Примірник запиту в електронній формі зберігається у покупця. Державна податкова служба після надходження від покупця запиту в електронній формі здійснює пошук зазначеної у запиті податкової накладної та складає витяг з Реєстру, у якому наводяться відомості щодо податкової накладної.
На зазначений витяг накладається електронний підпис Державної податкової служби, який після шифрування надсилається на електронну адресу, зазначену в запиті покупця.
Іншої можливості звірки даних отриманої покупцем податкової накладної на відповідність із даними ЄРПН чинним законодавством не передбачено.