Нові ставки «водного» збору — починаючи лише з 4 січня 2013 року

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Податкова служба оприлюднила лист щодо особливостей адміністрування збору за спеціальне використання води у 2013 р

Податкова служба оприлюднила лист щодо особливостей адміністрування збору за спеціальне використання води у 2013 році. Оскільки Закон України від 20.11.2012 №5503-VІ, яким було збільшено ставки збору за спеціальне використання води, набрав чинності з 04.01.2013 (дня його офіційного опублікування), то нові ставки потрібно застосовувати, також починаючи з 04.01.2013.

При обчисленні податкових зобов’язань за період з 01.01.2013 по 03.01.2013 включно платники збору застосовують ставки збору, що діяли у 2012 році.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

Порядок обчислення, подання податкових декларацій та сплати податкових зобов’язань збору за спеціальне використання води у 2013 році не змінився.
Але у податкових деклараціях за І квартал 2013 року збору:

  • за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання;
  • за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами;
  • за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв;
  • за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва;
  • за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води

податкова рекомендує відображати дані двома окремими рядками з відповідною приміткою у цих рядках: «з 01.01.13 по 03.01.13 включно» та «з 04.01.13 по 31.03.13 включно».
Податкова служба «вважає за доцільне рекомендувати» подавати дві звітні податкові декларації збору за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики за І квартал 2013 року:

  • за період «з 01.01.13 по 03.01.13 включно»;
  • за період «з 04.01.13 по 31.03.13 включно» (в заголовку такої декларації слід зазначити «з 04.01.13»).

Обидві декларації приймаються органами ДПС для проведення нарахувань збору по картці особового рахунку платника податків.

Граничний термін подання Податкових декларацій збору за :

  • ІV квартал 2012 року — 11.02.2013 (останній день сплати збору — 19.02.2013)
  • I квартал 2013 року — 10.05.2013 (останній день сплати збору — 20.05.2013);
  • ІІ квартал 2013 року —09.08.2013 (останній день сплати збору — 19.08.2013);
  • ІІІ квартал 2013 року — 11.11.2013 (останній день сплати збору — 19.11.2013);
  • ІV квартал 2013 року — 10.02.2014 (останній день сплати збору — 19.02.2014).
додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Контрольовані операції: критерії визнання

Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
50535

Типові помилки у розрахунку відпускних

Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
75812

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13251

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67092

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді