Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам: алгоритм та строки подання
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Які строки подання повідомлення?
Страхувальник повинен протягом місяця з дня здійснення виплати за рахунок коштів Пенсійного фонду надіслати повідомлення до Пенсійного фонду України (ПФУ).
Подати повідомлення можна через кабінет страхувальника на вебпорталі ПФУ.
Алгоритм створення повідомлення про виплату коштів:
- Увійдіть в розділ «Заяви-розрахунки» в кабінеті страхувальника на вебпорталі е-послуг ПФУ.
- Оберіть необхідну заяву-розрахунок.
- Натисніть «Створити повідомлення»
- За потреби — відредагуйте дані в повідомленні та оберіть листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати
- Внесіть дату виплати та суму, виплачену за рахунок ПФУ.
- Сформуйте повідомлення після внесення всіх даних.
- Перевірте всі дані, підпишіть та відправте повідомлення до ПФУ.
Переглянути повідомлення та його статус можна у розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
⚡ Лікарняні: нарахування і оплата
Зверніть увагу, якщо після збереження, підписання та відправлення повідомлення до Пенсійного фонду:
- сума в повідомленні по всіх листках непрацездатності дорівнює профінансованій сумі по цим листкам непрацездатності — повідомлення автоматично отримує статус «Прийнято»;
- виявили розбіжності у сумах, повідомлення буде направлено на опрацювання фахівцями ПФУ.