Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на 591,9 тис. звернень: які запити найпоширеніші
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
До Контакт-центру ДПС надійшло:
- 511,8 тис. звернень — телефоном;
- 76,3 тис. звернень — у чатах месенджерів;
- 3,7 тис. звернень — електронною поштою.
Безлімітна підтримка користувачів «Експертус Головбух»
Найпопулярніші запити платників:
- податок на доходи фізичних осіб;
- військовий збір;
- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;
- єдиний податок;
- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;
- стан обробки електронної звітності;
- податок на додану вартість.
Минулого року за січень — червень було майже 540,6 тис. звернень.
Готові відповіді на популярні запитання платники також можуть самостійно знайти у Базі знань.
Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Скористатися ним можна у будь-який час.
Із початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів. Її постійно оновлюють: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновили 838 відповідей і обмежили термін дії 625.