Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на 591,9 тис. звернень: які запити найпоширеніші

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
За перше півріччя 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на 591,9 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб

Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на 591,9 тис. звернень: які запити найпоширеніші

До Контакт-центру ДПС надійшло:

  • 511,8 тис. звернень — телефоном;
  • 76,3 тис. звернень — у чатах месенджерів;
  • 3,7 тис. звернень — електронною поштою.

Безлімітна підтримка користувачів «Експертус Головбух»

Найпопулярніші запити платників:

Минулого року за січень — червень було майже 540,6 тис. звернень.

Готові відповіді на популярні запитання платники також можуть самостійно знайти у Базі знань.

Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Скористатися ним можна у будь-який час.

Із початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів. Її постійно оновлюють: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновили 838 відповідей і обмежили термін дії 625.

За інформацією ДПС


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
10875

Клуб білого бізнесу: які переваги статусу учасника

Розглянемо, як функціонує Клуб білого бізнесу. Особливу увагу приділимо перевагам, ризикам та зобов’язанням учасників. Проаналізуємо причини, через які частину підприємств у переліку приховують
2554

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді