Перевірки фонду соцстраху від нещасних випадків

Затверджено зміни до Порядку проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

Затверджено зміни до Порядку проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення, оформлення, реалізації та оскарження їх результатів (затверджений постановою ФСС з ТВП від 22.12.2010 №30).

Зокрема, втричі збільшено кількість підстав, за наявності хоча б однієї з яких проводиться позапланова перевірка без попереднього повідомлення отримувача коштів. Додано такі підстави:

  • несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі залишку невикористаних коштів Фонду;
  • розпочато процедуру реорганізації чи ліквідації юридичної особи, закриття відокремленого підрозділу юридичної особи, припинення діяльності, пов’язаної із наданням соціальних послуг, які фінансуються за кошти Фонду;
  • виявлення під час перевірки у страхувальника, отримувача коштів Фонду фактів, що свідчать про порушення вимог законодавства щодо правомірного (цільового) використання коштів Фонду у іншого отримувача коштів Фонду;
  • подання отримувачем страхових коштів скарги про порушення законодавства посадовими особами органу Фонду під час проведення планової чи позапланової перевірки або скарги на рішення органу Фонду за необхідності документального підтвердження викладених у скарзі відомостей у разі, коли скаржник посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об’єктивний їх розгляд неможливий без проведення перевірки;
  • необхідності підтвердження в період фінансування отримувача страхових коштів надання відповідних соціальних послуг, а також наявності та кількості осіб, яким надаються ці послуги, у випадках, передбачених умовами фінансування та договорів про надання таких послуг;
  • на вимогу правоохоронних органів або за рішенням суду;
  • невиконання отримувачами страхових коштів умов договорів про надання соціальних послуг;
  • у разі якщо орган Фонду вищого рівня виявляє порушення, які були допущені при проведенні попередньої перевірки органом Фонду нижчого рівня, у зв’язку з чим не підтверджено правомірність та цільове використання страхових коштів їх отримувачами та проводиться перевірка щодо правомірності дій посадових осіб органу Фонду.

Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15470

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8234

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65855

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
107

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1561

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді