Як надати згоду на розкриття податкової інформації для контрагентів в Е-кабінеті
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Порядок функціонування Електронного кабінету затвердив Мінфін наказом від 14.07.2017 № 637 (далі — Порядок № 637). Платникам надають право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до Порядку № 637 в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу.
Для надання податкової інформації іншим платникам платник податків через Електронний кабінет може надати контролюючому органу згоду на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі (далі — Згода), шляхом вибору інформації, яка може бути надана платнику податків (п. 23 розд. ІІ Порядку № 637).
Юридичні особи, які є користувачами Е-кабінету, мають можливість у режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Е-кабінету надати контрагенту Згоду. Самозайняті особи мають можливість надати Згоду у режимі «Згода на передачу інформації» меню «Налаштування» приватної частини Е-кабінету.
Для надання згоди платнику податків необхідно:
- вказати податковий номер контрагента,
- визначити вид інформації,
- зберегти та підписати згоду.
Помилки під час розкриття інформації про грошові потоки за МСФЗ
Контрагент може переглянути інформацію про інших платників за попередньо наданою згодою таких осіб у меню «Інформація про бізнес-партнера» приватної частини Е-кабінету. Для цього вказує податковий номер платника, який надав згоду на отримання інформації.
Щоб отримати витяг «Податкова інформація за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі» необхідно натиснути кнопку «Сформувати витяг» (інформацію формують у режимі реального часу).
Вхід до Е-кабінету здійснюйте за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Вхід до приватної частини Е-кабінету можливий після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису. КЕП можна отримати у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації — id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.