Декларація про майновий стан і доходи: вказуємо відповідний тип та зазначаємо показники

645

Запитання

Який тип необхідно вказати ФОП на загальній системі оподаткування у податковій декларації про майновий стан і доходи та Додатку ЄСВ1 до неї, якщо декларація за минулий звітний період з типом «Звітна» подавалась, а звітність по єдиному внеску подається вперше за такий період (за формою Д5 не подавалась) та чи необхідно в декларації повторно заповнювати всі показники?

Відповідь

Фізична особа — підприємець на загальній системі оподаткування, яка подавала декларації про майновий стан і доходи за минулий звітний період з типом «Звітна», а звітність по ЄСВ подає вперше за такий період, то в Декларації та Додатку ЄСВ1 до неї зазначає тип декларації «уточнююча». При цьому слід заповнити в Декларації:

  • повторно всі показники зазначені у раніше поданій Декларації, яка уточняється;
  • рядок 22.1, в якому вказати суму зобов’язань з ЄСВ, що підлягає обов’язковій сплаті, самостійно визначену за результатами звітного (податкового) року (графа 6 рядка «Усього» Додатка ЄСВ1).

За інформацією ДПС у Черкаській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Річний перерахунок ПДФО: покроково для бухгалтера

Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації
46291

Переказ коштів між картками фізосіб: оподаткування, фінмоніторинг, обмеження, пільги, декларування

Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
210

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
449