Як подати через Е-кабінет заяву про списання помилково сплачених коштів щодо платників, за якими розпочали спрощену процедуру припинення

1273

Запитання

В яких випадках та яким чином через Електронний кабінет надсилається заява про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочата спрощена процедура припинення за формою J/F 1307601?

Відповідь

Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу юрособи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, податкових органах, органах ПФУ та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства (ч. 4 ст. 13 Закону України «Про «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV; далі — Закон № 755).

Законом № 755 спрощена процедура державної реєстрації припинення передбачена для юридичної особи шляхом її ліквідації.

В інформаційній системі інтегровані картки платника (далі — ІКП) закривають із встановленням дати закриття за умов, зокрема:

  • повернення платнику помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та/або списання до бюджетів за заявою платника;
  • повернення платнику помилково та/або надміру сплачених коштів ЄСВ та/або списання до фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за заявою платника (абз. 5, 7, 8 п. 3 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 12.01.2021 № 5; далі — Порядок № 5).

Після припинення юрособи чи підприємницької діяльності ФОП на підставі судового рішення та/або після проведення держреєстратором спрощеної процедури держреєстрації припинення юрособи, припинення юрособи за принципом мовчазної згоди помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання та кошти ЄСВ (у разі відсутності заяви платника про їх повернення) списуються до бюджетів та до фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за рішенням керівника (заступника керівника або уповноваженої особи) податкового органу або особи, яка виконує його обов’язки, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (абз. 19 п. 3 глави 1 розд. ІІ Порядку № 5).

На офіційному вебпорталі ДПС розмізстили Заяву про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочали спрощену процедуру припинення (далі — Заява):

  • за ідентифікатором форми J1307601 — для юридичних осіб;
  • за ідентифікатором форми F1307601 — для фізичних осіб.

Таким чином, для списання коштів, які обліковують в ІКП, Заява за ідентифікатором форми J/F 1307601 надсилають у разі припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності ФОП на підставі судового рішення та/або проведення держреєстратором спрощеної процедури держреєстрації припинення юрособи.

В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету, необхідно обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки» та обрати електронний документ заяву за ідентифікатором форми «J/F 1307601».

За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписуйте та відправляйте до органу ДПС.

За інформацією ДПС у Закарпатській області

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як архівувати бухгалтерські документи за 2020–2022 роки

Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
81

Платіжна інструкція 2026: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
173293

Оферта: що це та як оформити

Оферта як пропозиція укласти угоду, як використовувати оферту у ЗЕД, якими бувають оферти, структура оферти, контроферта та прийняття угоди — акцепт оферти. Публічна оферта як необхідність у діяльності інтернет-магазину. Ці та інші питання — в огляді
7350