Як подати через Е-кабінет заяву про списання помилково сплачених коштів щодо платників, за якими розпочали спрощену процедуру припинення

692

Запитання

В яких випадках та яким чином через Електронний кабінет надсилається заява про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочата спрощена процедура припинення за формою J/F 1307601?

Відповідь

Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу юрособи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, податкових органах, органах ПФУ та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства (ч. 4 ст. 13 Закону України «Про «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV; далі — Закон № 755).

Законом № 755 спрощена процедура державної реєстрації припинення передбачена для юридичної особи шляхом її ліквідації.

В інформаційній системі інтегровані картки платника (далі — ІКП) закривають із встановленням дати закриття за умов, зокрема:

  • повернення платнику помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та/або списання до бюджетів за заявою платника;
  • повернення платнику помилково та/або надміру сплачених коштів ЄСВ та/або списання до фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за заявою платника (абз. 5, 7, 8 п. 3 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 12.01.2021 № 5; далі — Порядок № 5).

Після припинення юрособи чи підприємницької діяльності ФОП на підставі судового рішення та/або після проведення держреєстратором спрощеної процедури держреєстрації припинення юрособи, припинення юрособи за принципом мовчазної згоди помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання та кошти ЄСВ (у разі відсутності заяви платника про їх повернення) списуються до бюджетів та до фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за рішенням керівника (заступника керівника або уповноваженої особи) податкового органу або особи, яка виконує його обов’язки, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (абз. 19 п. 3 глави 1 розд. ІІ Порядку № 5).

На офіційному вебпорталі ДПС розмізстили Заяву про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочали спрощену процедуру припинення (далі — Заява):

  • за ідентифікатором форми J1307601 — для юридичних осіб;
  • за ідентифікатором форми F1307601 — для фізичних осіб.

Таким чином, для списання коштів, які обліковують в ІКП, Заява за ідентифікатором форми J/F 1307601 надсилають у разі припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності ФОП на підставі судового рішення та/або проведення держреєстратором спрощеної процедури держреєстрації припинення юрособи.

В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету, необхідно обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки» та обрати електронний документ заяву за ідентифікатором форми «J/F 1307601».

За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписуйте та відправляйте до органу ДПС.

За інформацією ДПС у Закарпатській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок звільнення працівника: як діяти бухгалтеру

Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
382031

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: який обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
34049

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11427

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
99446

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
218644