Як подати через Е-кабінет заяву про списання помилково сплачених коштів щодо платників, за якими розпочали спрощену процедуру припинення

518

Запитання

В яких випадках та яким чином через Електронний кабінет надсилається заява про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочата спрощена процедура припинення за формою J/F 1307601?

Відповідь

Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу юрособи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, податкових органах, органах ПФУ та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства (ч. 4 ст. 13 Закону України «Про «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV; далі — Закон № 755).

Законом № 755 спрощена процедура державної реєстрації припинення передбачена для юридичної особи шляхом її ліквідації.

В інформаційній системі інтегровані картки платника (далі — ІКП) закривають із встановленням дати закриття за умов, зокрема:

  • повернення платнику помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та/або списання до бюджетів за заявою платника;
  • повернення платнику помилково та/або надміру сплачених коштів ЄСВ та/або списання до фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за заявою платника (абз. 5, 7, 8 п. 3 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 12.01.2021 № 5; далі — Порядок № 5).

Після припинення юрособи чи підприємницької діяльності ФОП на підставі судового рішення та/або після проведення держреєстратором спрощеної процедури держреєстрації припинення юрособи, припинення юрособи за принципом мовчазної згоди помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання та кошти ЄСВ (у разі відсутності заяви платника про їх повернення) списуються до бюджетів та до фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за рішенням керівника (заступника керівника або уповноваженої особи) податкового органу або особи, яка виконує його обов’язки, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (абз. 19 п. 3 глави 1 розд. ІІ Порядку № 5).

На офіційному вебпорталі ДПС розмізстили Заяву про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочали спрощену процедуру припинення (далі — Заява):

  • за ідентифікатором форми J1307601 — для юридичних осіб;
  • за ідентифікатором форми F1307601 — для фізичних осіб.

Таким чином, для списання коштів, які обліковують в ІКП, Заява за ідентифікатором форми J/F 1307601 надсилають у разі припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності ФОП на підставі судового рішення та/або проведення держреєстратором спрощеної процедури держреєстрації припинення юрособи.

В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету, необхідно обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки» та обрати електронний документ заяву за ідентифікатором форми «J/F 1307601».

За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписуйте та відправляйте до органу ДПС.

За інформацією ДПС у Закарпатській області

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як застосовувати міжнародні договори

Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
12037

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79267

Ліцензування підприємства: правила, відповідальність, бухгалтерський облік

Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
22399