Вимоги до оформлення відповіді контролюючого органу на звернення платника податків

100

Запитання

Які встановлено вимоги до оформлення відповіді контролюючого органу на звернення платника податків?

Відповідь

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», якою затверджена «Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади» та п.п. 2.4.42 п. 2.4 розділу II Інструкції з діловодства у Державній фіскальній службі України, затвердженої наказом ДФС від 27.11.2014 № 333 (далі - Інструкція) лист має такі реквізити: дату, реєстраційний індекс, посилання на реєстраційний індекс і дату документа, на який дається відповідь, адресат, заголовок до тексту, текст, відмітку про наявність додатків (у разі потреби), підпис, відмітку про виконавця.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Основні цифри 2018 року у таблицях

Відповідно до п.п. 2.4.41 п. 2.4 розділу II Інструкції службовий лист оформляється на спеціальному бланку для листів формату А4 (210 х 297 міліметрів).

Складання фінансової звітності: кому які форми заповнювати

ЗІР, категорія 135.05

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
134

Виправлення помилок у Додатку Д5 Податкового розрахунку

Через Додаток Д5 об’єднаного звіту з ЄСВ, ПДФО та військового збору роботодавці подають відомості за звітний місяць про трудові відносини осіб, зокрема період їхнього початку та закінчення. У консультації знайдете як загальні правила, так і приклади виправлення помилок у додатку Д5
79233