Дії користувача, якщо він втратив особистий ключ кваліфікованого електронного підпису
Запитання
Які дії користувача, якщо він втратив (пошкодив) особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки або забув пароль до нього?
Відповідь
Скачати Алгоритм заповнення декларації з ПДВ
Якщо користувач втратив (пошкодив) особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки або забув пароль до нього, то він повинен звернутись до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, в якому отримував електронну довірчу послугу, подавши при цьому заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).
ЗІР, категорія 401.03