Порядок заповнення заголовної частини ПН, що складена при постачанні товарів/послуг неплатнику ПДВ – представнику дипломатичних представництв

184

Запитання

Який порядок заповнення заголовної частини податкової накладної, що складена при постачанні товарів/послуг неплатнику ПДВ – представнику дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав і представництв міжнародних організацій в Україні?

Відповідь

У разі постачання для власних потреб дипломатичних місій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу цих дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з такими особами, товарів з оплатою у безготівковій формі та послуг, операції з постачання яких відповідно до п. 197.2 ст. 197 Податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ, податкова накладна складається у порядку, передбаченому п. 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307.

У верхній лівій частині такої податкової накладної робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини 12 (Складена на постачання неплатнику, в якій зазначається назва покупця (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в п. 10 Порядку № 1307). При цьому у графі «Отримувач (покупець)» зазначається найменування юридичної особи (дипломатичної місії) або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи (особи з числа дипломатичного персоналу та членів їх сімей), а у рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» проставляється умовний ІПН «200000000000».

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Така податкова накладна складається в електронній формі та видається за вибором отримувача (покупця) в один з таких способів:

  • або надсилається в електронному вигляді;
  • або надається у паперовому вигляді шляхом її друкування.

Поле «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» для отримувача (покупця) заповнюється в обов’язковому порядку при складанні податкової накладної за операціями з постачання товарів/послуг для власних потреб дипломатичних місій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу цих дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з такими особами (в такому випадку у полі «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» вказується реєстраційний (обліковий) номер платника податків, наданий контролюючим органом дипломатичній місії при взятті її на облік).

Читати повний текст

ЗІР, категорія 101.16

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Календар бухгалтера 2025: червень

Виробничий календар на червень 2025 та податковий календар на червень допоможуть бухгалтеру вчасно подати звітність та сплатить податки
26608

Календар бухгалтера 2025: травень

Цьогоріч травень також не святковий — через війну травневих свят немає. Однак розібратися й розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу — все одно потрібно. Допоможе вам у цьому виробничий календар на травень 2025, а сплатити податки — податковий календар на травень 2025. Вчасно подати податкову, фінансову та статистичну звітність допоможе бухгалтерський календар на травень 2025
34841

Код УКТ ЗЕД в податковій накладній: як визначити

Код УКТ ЗЕД попри його назву використовують не лише під час оформлення операцій зовнішньоекономічної діяльності, але й має безпосереднє відношення до податкових накладних за умови внутрішнього постачання товарів. Як визначити цей код, до яких наслідків можуть призвести помилки, чи можна його скорочувати, коли він не потрібен, розрахунок коригування при помилці в коді УКТ ЗЕД 2025 — це все знайдете у консультації
98097