Який період необхідно враховувати для розрахунку вартісного критерію контрольованих операцій?
Переглядів: 840
Запитання
Який період необхідно враховувати для розрахунку вартісного критерію контрольованих операцій, якщо нерезидент протягом податкового (звітного) року набув/втратив або повторно набув статус пов’язаної особи?
Відповідь
Для розрахунку вартісного критерію контрольованих операцій мають враховуватись періоди податкового (звітного) року, в яких нерезидент перебував у статусі пов’язаної особи, за умови відсутності інших критеріїв, визначених у п.п. «б - ґ» п.п. 39.2.1.1 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ.
ЗІР, категорія 137.03
92
87
80
96
86
44556
Статті за темою
Усі статті за темоюФорма № 1-підприємництво (річна)
Консультація допоможе швидко заповнити звіт за формою № 1-підприємництво (річна) та дотриматися граничних термінів її подання у 2027 році
47721
Звіт підприємства з іноземними інвестиціями │Форма № 10-зез (квартальна)
Про покращення умов залучення іноземних інвестицій ведуть розмови чиновники, про їх віддачу пишуть економісти, дані за ними збирають органи статистики. Але без звітів, заповнених бухгалтерами, ніхто нічого не порахує. Прямі, портфельні, капітальні — знову ці економічні терміни, що вже призабулися. У статті пояснюємо порядок заповнення та подання звіту про прямі іноземні інвестиції за формою № 10-зез (квартальна). Також познайомимо із формою звіту на 2027 рік
14760
Звіт про обсяг оптового товарообороту (форма № 1-опт (місячна))
Статистична звітність хоча й не є надто штрафонебезпечною, але складати її бухгалтеру доводиться щомісяця. З’ясуємо, кому та як звітувати за формою № 1-опт (місячна) у 2026 році. Також познайомимо із новою формою для звітування у 2027 році
22981
Відображаємо в обліку штрафні санкції
За боргами слід платити, взяті зобов’язання виконувати. Штраф, пеня, неустойка — це покарання за невиконання свого обов’язку. Окрім них є й відшкодування інших втрат, яких зазнала друга сторона, наприклад, інфляції. Як же відобразити в обліку штрафи й пеню, що виникають за господарськими договорами, а також під час сплати податків і зборів — у консультації
202614
Форма № 2К-П (місячна): інструкція з подання та заповнення
Щомісяця підприємства мають подавати статзвітність щодо стану ділової активності за формою № 2К-П. Розповімо, хто, в які строки та куди звітує. Також нагадаємо про правила виправлення помилок і відповідальність за неподання звіту
119
