Які дії СГ у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення податкової, фінансової звітності та інших документів?

286

Запитання

Які дії СГ у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення податкової, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів (крім платників податків, які провадили господарську діяльність на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів на лінії зіткнення)?

Відповідь

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом України для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

Читайте повний текст

ЗІР, категорія 135.01


Вебінар для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Хто, коли і як подає фінансову звітність за 9 місяців

Настає час звітувати за січень-вересень поточного року. Якою має бути фінансова звітність за 9 місяців, кому її подавати та на що звернути увагу, чи виправляти минулі помилки, а також про відповідальність за таку звітність – дізнайтесь у консультації
32672

Як скласти баланс підприємства

Баланс форма 1 — це головний фінансовий звіт, його поняття ключове у бухгалтерському обліку. У статті алгоритм заповнення балансу, який допоможе вам скласти його без помилок
146903

Хто, коли і як подає Звіт про контрольовані операції

Якщо були операції з нерезидентами, які підпадають під критерії контрольованих, то треба подати Звіт про контрольовані операції 2024. А якщо бути точним, то Звіт про контрольовані операції 2023, так як восени 2024 року спливає саме термін подачі звіту за 2023 рік
49211

Кінцевий бенефіціарний власник: порядок інформування

Подавати інформацію про кінцевих власників при реєстрації юросіб зараз обов’язково. А тим, хто реєструвався за старими правилами та не повідомляв, – зробити це також потрібно. І в порядку такого інформування сталося останнім часом чимало змін. У консультації, як подається та оновлюється інформація про кінцевих бенефіціарів та структуру власності
98180