Який базовий період зазначається у декларації з податку на прибуток, якщо в середині року платник переходить на спрощену систему оподаткування?

958

Запитання

Який базовий звітний період (квартал чи рік) зазначається у Податковій декларації з податку на прибуток підприємств, якщо в середині року платник податку на прибуток, що використовує базовий звітний (податковий) період рік, переходить на спрощену систему оподаткування?

Відповідь

Адміністрування податку на прибуток підприємств

Платник податку на прибуток, що використовує базовий звітний (податковий) період рік, у разі переходу на спрощену систему оподаткування в середині року подає Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств, у полі 2 «Звітний (податковий) період» якої одночасно зазначає:

  • відповідний звітний період, що передує кварталу, з якого він переходить на спрощену систему оподаткування (І квартал, півріччя, три квартали);
  • базовий звітний період квартал.

ЗІР, категорія 102.23.02

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаток ПП до Податкової декларації з податку на прибуток

У Додатку ПП «Інформація про суми податкових пільг» прибутківці розкривають інформацію про суми податкових пільг, якими скористалися. Пояснимо, як обчислити суму податкової пільги, як заповнити новий додаток та які штрафи загрожують за його неподання
48059

Додаток ВП до декларації з податку на прибуток 2026: виправлення помилок з податку на прибуток

Виправлення помилок минулих звітних періодів в податковій декларації з податку на прибуток можливе не тільки шляхом подання уточнюючої декларації, а й через подачу Додатка ВП до поточної декларації. Сьогодні в консультації про його заповнення
21977

Декларація з прибутку аграрія: звітуємо за спецрік у 2026 році

Для аграріїв, які є платниками податку на прибуток і обрали особливий річний звітний період, настав час звітувати за обраний спецрік. Експерт розповість, коли та за якою формою подавати декларацію з прибутку за спецрік, які додатки до неї додати, а також на що звернути увагу під час цьогорічного звітування
869

Додаток РІ до декларації з податку на прибуток: як заповнювати

Додаток РІ призначений для розрахунку загального впливу податкових різниць, на які коригується фінансовий результат до оподаткування у процесі розрахунку податку на прибуток. Як заповнити Додаток РІ, які зміни у ньому є у декларації з податку на прибуток — у консультації
119034

Податкова декларація з податку на прибуток підприємства

Кому та коли подавати податкову декларацію з податку на прибуток. Розглянемо її оновлену форму та останні зміни. Скористайтеся роз'ясненнями, як подати декларації з податку на прибуток за умов воєнного стану
435149