Як підтвердити право на пільги ПДВ операцій в рамках міжнародної технічної допомоги
Запитання
Яким чином платник ПДВ підтверджує право на застосування пільг щодо звільнення від сплати ПДВ операцій з постачання товарів, робіт, послуг в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги?
Відповідь
⭐️ ОНЛАЙН КАЛЬКУЛЯТОРИ ДЛЯ БУХГАЛТЕРА ⭐️
Платник податку (продавець) з метою підтвердження права на застосування пільг з ПДВ при здійсненні операцій з постачання товарів, робіт, послуг в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги (далі – МТД) зберігає у справі:
- копію реєстраційної картки проєкту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою партнерів з розвитку або виконавця проєкту;
- копію плану закупівлі, засвідченої печаткою партнерів з розвитку або виконавця проєкту;
- копію контракту на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг, засвідченої підписом та печаткою виконавця проєкту (у контракті зазначається, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проєкту МТД та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі).
Крім того виконавець та субпідрядник, що реалізують право на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами щомісяця до 20 числа складає та подає в письмовому та електронному вигляді органові Державної податкової служби України, в якому перебуває на обліку як платник податків, інформаційне підтвердження.
Закупили ЗІЗ, зокрема респіратори, маски повнолицьові та напівмаски, захисні окуляри тощо. Зазначені засоби придбали з ПДВ, тож за наявності зареєстрованої ПН від постачальника, віднесли суми вхідного ПДВ до податкового кредиту. РИЗИКУЄТЕ ОПИНИТИСЯ У СУДІ