Відповідь
Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі — Розрахунок) та Порядок його заповнення та подання (далі — Порядок) затвердив Мінфін наказом від 13.01.2015 № 4.
Платник подає Розрахунок за період, у якому проводилась процедура припинення, до завершення таких процедур (державної реєстрації припинення юридичної особи та/або державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця); п. 4 розд. І Порядку.
Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
У статті знайдете зразок заяви про застосування податкової соціальної пільги, а також бланк заяви про застосування податкової соціальної пільги
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця / щокварталу? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками
Як правильно оподаткувати орендну плату натурою? Розбираємо оцінку продукції, застосування коефіцієнта для ПДФО та ВЗ і варіанти оптимізації