Чи можна виправити помилку в заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної
Запитання
Яким чином виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН в ЄРПН?
Відповідь
Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердив Кабмін постановою від 11.12.2019 № 1165; далі — Порядок.
Платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні Скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; далі — Скарга. Однак, платник може відкликати Скаргу із помилками, шляхом подання Заяви про її відкликання та з врахуванням виправлень подати її повторно. При цьому кількість таких Заяв не обмежена.
Скарга подавайте протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку).
Якщо подали скаргу з порушенням строків подання, таку скаргу не приймуть, а натомість надішлють в автоматичному режимі відповідну квитанцію. Така квитанція є підтвердженням неприйняття скарги для розгляду (п. 8 Порядку).