керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ
Запитання
У минулому році дооцінили основні засоби та нарахували відстрочені податкові зобов’язання на суму дооцінки. У звітному році реалізували один ОЗ. Що робити із залишком ВПЗ, адже сума капіталу у дооцінках змінилась?
Відповідь
Відкоригуйте суму відстрочених податкових зобов’язань, яку нарахували під час дооцінки. Для цього зменште сальдо капіталу у дооцінках.
Відстрочені податкові зобов’язання, що нарахували під час дооцінки необоротних активів, віднесіть на зменшення капіталу в дооцінках проведенням: Д-т 41 «Капітал у дооцінках» — К-т 54 (пп. 4.1 НП(С)БО 17 «Податок на прибуток»).
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості