Списуємо відстрочені податкові зобов’язання за реалізованими дооціненими основними засобами: що в обліку

564
Автор
керівник експертної групи Експертус Головбух

Запитання

У минулому році дооцінили основні засоби та нарахували відстрочені податкові зобов’язання на суму дооцінки. У звітному році реалізували один ОЗ. Що робити із залишком ВПЗ, адже сума капіталу у дооцінках змінилась?

Відповідь

Відкоригуйте суму відстрочених податкових зобов’язань, яку нарахували під час дооцінки. Для цього зменште сальдо капіталу у дооцінках.

Відстрочені податкові зобов’язання, що нарахували під час дооцінки необоротних активів, віднесіть на зменшення капіталу в дооцінках проведенням: Д-т 41 «Капітал у дооцінках» — К-т 54 (пп. 4.1 НП(С)БО 17 «Податок на прибуток»).

Повна відповідь в системі «Експертус Головбух»

 


Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ремонт орендованого приміщення: облік

Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
45746

Нематеріальні активи: облік, приклади, проведення

Що таке нематеріальні активи? Нематеріальні активи — це ресурси підприємства, що не мають матеріальної форми, але очікується, що вони приноситимуть економічні вигоди протягом більше року. Нематеріальні активи можна придбати, створити власними силами, отримати безоплатно або у процесі обміну на інші активи. Розглянемо облік нематеріальних активів для всіх цих ситуацій
79074

Податкові різниці

Розрахунок податку на прибуток передбачає врахування податкових різниць. Що це таке, де і як їх рахувати, чи всі платники податку на прибуток застосовують податкові різниці — розбираємо
401

Форма 20-ОПП: актуальний зразок і майбутні зміни

Існує спеціальне обов’язкове повідомлення про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
316709

Оцінка основних засобів підприємства

Основні засоби – це матеріальні активи, які використовуються тривалий час, а їхня вартість суттєво впливає на загальну вартість активів підприємства, показники фінансового стану. Внаслідок інфляційних процесів і зносу вартість основних засобів, що показана у балансі підприємства, починає суттєво відрізнятися від реальної. Правила оцінки основних засобів для цілей бухгалтерського обліку – у даній консультації
43409