Списуємо відстрочені податкові зобов’язання за реалізованими дооціненими основними засобами: що в обліку

873
Автор
керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

У минулому році дооцінили основні засоби та нарахували відстрочені податкові зобов’язання на суму дооцінки. У звітному році реалізували один ОЗ. Що робити із залишком ВПЗ, адже сума капіталу у дооцінках змінилась?

Відповідь

Відкоригуйте суму відстрочених податкових зобов’язань, яку нарахували під час дооцінки. Для цього зменште сальдо капіталу у дооцінках.

Відстрочені податкові зобов’язання, що нарахували під час дооцінки необоротних активів, віднесіть на зменшення капіталу в дооцінках проведенням: Д-т 41 «Капітал у дооцінках» — К-т 54 (пп. 4.1 НП(С)БО 17 «Податок на прибуток»).

Повна відповідь в системі «Експертус Головбух»

 


Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Списання основних засобів

Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
271325

Облік основних засобів: проводки

Основні засоби — це матеріальні активи зі строком використання більше 1 року. Найчастіше саме вони займають найбільшу питому вагу в балансі підприємства та мають найбільшу вартість. Облік основних засобів має свою специфіку, про це і розповімо. Також наводимо бухгалтерські проведення з обліку основних засобів
86479

Податкові різниці

Розрахунок податку на прибуток передбачає врахування податкових різниць. Що це таке, де і як їх рахувати, чи всі платники податку на прибуток застосовують податкові різниці — розбираємо
11518

Дефектний акт: зразок

Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акту та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
108349

Форма ведення обліку товарних запасів ФОП: як організувати

Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
48835