Ремонт товарів, які пошкодили через ракетну атаку: облік та оподаткування

381
Автор
керівник експертної групи Експертус Головбух

Запитання

Плануємо відремонтувати товари, пошкоджені під час ракетної атаки. Чи потрібно уцінити товари перед ремонтом? Як це задокументувати та показати в бухобліку? Які податкові наслідки матиме операція?

Відповідь

Не уцінюйте товари перед ремонтом. Витрати на ремонт пошкоджених товарів включіть до інших витрат звичайної діяльності. Компенсувальні ПДВ-зобов’язання не нараховуйте.

Законодавство не вимагає коригувати вартість частково зіпсованих товарів . У бухобліку первісна вартість запасів не змінюється, за винятком переоцінки їхньої вартості та інших випадків, що передбачає НП(С)БО 9 «Запаси» (п. 15 НП(С)БО 9).

Первісну вартість запасів уцінюють до рівня чистої вартості реалізації, якщо на дату балансу їхня ціна знизилася або вони зіпсувалися, застаріли чи іншим чином втратили первісно очікувану економічну вигоду (п. 25 НП(С)БО 9).

Проведіть уцінку відремонтованих товарів, як того вимагає пункт 25 НП(С)БО, якщо згодом на дату балансу з тих чи тих причин їх важко буде реалізувати, а їхня чиста вартість реалізації виявиться нижчою за первісну вартість після ремонту.

Повна відповідь та приклад бухпроведень в системі «Експертус Головбух»

Знижки на передплату бухгалтерських виданьСкористайтеся нагодою та отримайте знижки на передплату професійних е-журналів «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також експертно-правової системи «Експертус Головбух»!

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерський облік торгової марки 2024

Торгові марки, бренди у компаніях світового ринку можуть мати значну вартість у бухгалтерському балансі. За якими правилами обліковувати торговельну марку, чи завжди це нематеріальний актив, коли виникає роялті з торговельної марки та правила оподаткування торговельних марок – про все це у консультації
21124

Електронний документообіг замість паперового

Електронні накладні, електронні договори, електронні акти – все це можна поєднати електронною системою документообігу з використанням електронного підпису. Розбираємо, яких правил електронного документообігу слід дотримуватися
31073

Авансовий звіт 2024: як заповнити

Звіт про використання коштів, виданих на відрядження, ще неофіційно називають авансовий звіт. Це необхідний документ для кінцевого оформлення господарських операцій з підзвітними особами. Як оформити авансовий звіт, зразки, за якими заповните авансовий звіт без помилок, – у консультації
313863

Відчуження майна в умовах воєнного стану: документи, процедура, облік

В огляді мова піде про відчуження майна, що може здійснюватися впродовж дії правового режиму воєнного стану. Розглянемо, які документи при цьому оформляються, як обліковувати таку процедуру. Також мова піде про останні зміни в законодавстві, які дозволяють вилучати майно, яке перебуває поблизу зон бойових дій або окупованих територій
15921