ЦНАП, сервісні центри МВС, міграційні служби та всі держоргани надаватимуть послуги за новими стандартами

Мінцифра затвердила єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги, відповідатимуть новим вимогам. Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

 ЦНАП, сервісні центри МВС, міграційні служби та всі держоргани надаватимуть послуги за новими стандартами✍ 5 ІДЕАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ДОВІДКИ

Так, з’явилися нові вимоги:

  • якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
  • уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
  • позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
  • щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
  • підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
  • відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.

Розширили наявні вимоги:

  • безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
  • адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.

Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.

За інформацією Мінцифри

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як змінили Розрахунок сільгоспчастки у 2025 році

Із 18 липня 2025 року діють оновлені правила заповнення Розрахунку частки сільгосптоваровиробництва. Тепер до сільгоспдоходу можете включати більше операцій, а деякі «дивні обмеження» скасовані. Дізнайтеся, на які зміни чекати у звітності за новою формою
47

Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: які наслідки і що буде далі?

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
3217

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24424

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді