Мінцифра затвердила єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги, відповідатимуть новим вимогам. Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
✍ 5 ІДЕАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ДОВІДКИ
Так, з’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Розширили наявні вимоги:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
За інформацією Мінцифри
Помилятися не страшно, якщо вчасно знаходити помилки та мати базу знань для їх ліквідації.
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних