Перезавантаження ДПС: зареєстрували законопроєкт

Новим законопроєктом завершують серію з трьох ініціатив, спрямованих на перезавантаження та оновлення всіх трьох держорганів у фінансовій сфері

 

Перезавантаження ДПС: законопроєкт готують до реєстрації

СКАЧАЙТЕ ПАМ'ЯТКУ: Граничні строки реєстрації ПН/РК і штрафи за їх порушення 📝

Законопроєктом  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо встановлення особливостей проходження служби в податкових органах та проведення атестації посадових осіб податкових органів» від 26.04.2023 № 9243:

  • змінюють процедуру конкурсного відбору керівника податкової на основі кращих практик конкурсів до антикорупційних органів (САП, НАБУ, НАЗК):
  • конкурсна комісія складатиметься з 9-ти осіб, визначених КМУ. З яких п’ять, тобто більшість, визначатимуть на підставі пропозицій міжнародних організацій;
  • конкурсна комісія визначатиме лише одну особу, яку вноситиме Прем'єр-міністру для розгляду на КМУ;
  • запроваджують щорічний зовнішній аудит ефективності діяльності податкової. Негативний висновок такого аудиту буде ключовою підставою для звільнення Голови, що не дасть можливість змінювати керівника податкової просто за бажанням КМУ;
  • впроваджують переатестацію всіх працівників податкової, в тому числі з питання доброчесності, після обрання нового керівника. Неуспішне проходження якої означатиме звільнення такого працівника;
  • прямо встановлюють вищий розмір заробітної плати для податківців, ніж є зараз. Це сприятиме появі у службі нових якісних і доброчесних працівників.

Таким чином, новим законопроєктом завершують серію з трьох ініціатив, спрямованих на перезавантаження та оновлення всіх трьох держорганів у фінансовій сфері:

За інформацією Ярослава Железняка

 


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
645

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82358

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
88086

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3145

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90684

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді