Послуги коворкінгу під час вимкнення світла: організація та оподаткування

Автор
керівник експертної групи Експертус Головбух
Через перебої з електроенергією бізнес шукає виходи, як не зупинити свою діяльність. Один із них — скористатися послугами коворкінг-центру. Як організувати роботу коворкінгу, чи потрібна ліцензія, як облікувати й оподаткувати – це все розповів експерт.
Чи індексувати зарплати у квітні 2024 року

Не всі роботодавці мають змогу облаштувати робочі місця додатковими джерелами живлення, аби забезпечити безперебійну роботу. Госпсуб’єкти, які мають приміщення з обладнанням, що постачає світло, тепло, відкривають коворк-центри.

Коворкінг дає змогу організувати працю людей із різним типом зайнятості в єдиному приміщенні, оснащеному офісною технікою, меблями, інтернет-зв’язком тощо. Таким чином, коворкінг передбачає передачу в оренду об’єктів нерухомого та/або рухомого майна.

Який обрати вид договору та КВЕД

Posluhy-kovorkinhu-1.jpg

ЧИТАТИ В ЖУРНАЛІ «ГОЛОВБУХ»

Чи потрібні ліцензія, РРО і чи подавати форму № 20-ОПП

Posluhy-kovorkinhu-1.jpg

ЧИТАТИ В ЖУРНАЛІ «ГОЛОВБУХ»

Як облікувати приміщення, офісну техніку, меблі та коворкінгову послугу

Posluhy-kovorkinhu-1.jpg

ЧИТАТИ В ЖУРНАЛІ «ГОЛОВБУХ»

Як оподаткувати податком на прибуток, єдиним податком, ПДВ

Posluhy-kovorkinhu-1.jpg

ЧИТАТИ В ЖУРНАЛІ «ГОЛОВБУХ»

 



зміст

Вебінар для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді