Послуги коворкінгу під час вимкнення світла: організація та оподаткування
Переглядів: 799
Через перебої з електроенергією бізнес шукає виходи, як не зупинити свою діяльність. Один із них — скористатися послугами коворкінг-центру. Як організувати роботу коворкінгу, чи потрібна ліцензія, як облікувати й оподаткувати – це все розповів експерт.
Зміст статті:
Чи індексувати зарплати у квітні 2024 року
Не всі роботодавці мають змогу облаштувати робочі місця додатковими джерелами живлення, аби забезпечити безперебійну роботу. Госпсуб’єкти, які мають приміщення з обладнанням, що постачає світло, тепло, відкривають коворк-центри.
Коворкінг дає змогу організувати працю людей із різним типом зайнятості в єдиному приміщенні, оснащеному офісною технікою, меблями, інтернет-зв’язком тощо. Таким чином, коворкінг передбачає передачу в оренду об’єктів нерухомого та/або рухомого майна.
Який обрати вид договору та КВЕД
Чи потрібні ліцензія, РРО і чи подавати форму № 20-ОПП
Як облікувати приміщення, офісну техніку, меблі та коворкінгову послугу
Як оподаткувати податком на прибуток, єдиним податком, ПДВ
108364
5353
129
844
505
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіРежим роботи каси не співпадає з режимом роботи господиниці: як оприбуткувати готівку
940
Придбали кваліфіковані сертифікати та права на комп’ютерні програми: до яких нематеріальних активів віднести
1054
Чи має право підзвітна особа надати до авансового звіту копію розрахункового документа
44
Безоплатне розповсюдження алкогольних напоїв під час презентацій без РРО: що з акцизним податком
40
Коли відобразити у ПДВ-декларації розрахунок коригування для виправлення ставки з 20% на 7%
68