Послуги коворкінгу під час вимкнення світла: організація та оподаткування
Переглядів: 1586
Через перебої з електроенергією бізнес шукає виходи, як не зупинити свою діяльність. Один із них — скористатися послугами коворкінг-центру. Як організувати роботу коворкінгу, чи потрібна ліцензія, як облікувати й оподаткувати – це все розповів експерт.
Зміст статті:
Не всі роботодавці мають змогу облаштувати робочі місця додатковими джерелами живлення, аби забезпечити безперебійну роботу. Госпсуб’єкти, які мають приміщення з обладнанням, що постачає світло, тепло, відкривають коворк-центри.
Коворкінг дає змогу організувати працю людей із різним типом зайнятості в єдиному приміщенні, оснащеному офісною технікою, меблями, інтернет-зв’язком тощо. Таким чином, коворкінг передбачає передачу в оренду об’єктів нерухомого та/або рухомого майна. Вебінари для бухгалтерів 2025
Як оформити договірні відносини
Бухоблік і документальне оформлення
Додаткові витрати коворкінг-центру та їх оподаткування
Як оподаткувати податком на прибуток і ПДВ
14
361
23
42
33
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіФОП-єдинник у декретній відпустці: чи сплачує ЄСВ «за себе» з 1 жовтня 2025 року
23
Житлова нерухомість непридатна для проживання: якими документами підтвердити
24
В якій валюті повертати працівнику витрачені у закордонному відрядженні власні кошти
48
Чи зобов’язані ФОП-єдинники сплачувати ЄСВ за себе у подвійному розмірі з 01.10.2025
342
Як подати додаток 1 до декларації екологічного податку у разі перевищення ліміту викидів CO2
269