Послуги коворкінгу під час вимкнення світла: організація та оподаткування
Переглядів: 1521
Стаття-подарунок від журналу «Головбух»
Через перебої з електроенергією бізнес шукає виходи, як не зупинити свою діяльність. Один із них — скористатися послугами коворкінг-центру. Як організувати роботу коворкінгу, чи потрібна ліцензія, як облікувати й оподаткувати – це все розповів експерт.
Зміст статті:
Не всі роботодавці мають змогу облаштувати робочі місця додатковими джерелами живлення, аби забезпечити безперебійну роботу. Госпсуб’єкти, які мають приміщення з обладнанням, що постачає світло, тепло, відкривають коворк-центри.
Коворкінг дає змогу організувати працю людей із різним типом зайнятості в єдиному приміщенні, оснащеному офісною технікою, меблями, інтернет-зв’язком тощо. Таким чином, коворкінг передбачає передачу в оренду об’єктів нерухомого та/або рухомого майна. Вебінари для бухгалтерів 2025
Як оформити договірні відносини
Бухоблік і документальне оформлення
Додаткові витрати коворкінг-центру та їх оподаткування
Як оподаткувати податком на прибуток і ПДВ
62
92
172
55
84
171
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіКоли починають відлік наявності боргу в юрособи-єдинника для переведення його на загальну систему
31
Декларацію з ПДВ склали із порушеннями: яка відповідальність
621
При проведенні яких перевірок податківці надсилають платнику податків письмові повідомлення
47
Чи може юрособа-неприбутківець обрати третю групу спрощеної системи оподаткування
1077
Заблокована ПН: коли декларувати ПДВ-зобов’язання за умовним постачанням
178