Послуги коворкінгу під час вимкнення світла: організація та оподаткування
Переглядів: 1631
Через перебої з електроенергією бізнес шукає виходи, як не зупинити свою діяльність. Один із них — скористатися послугами коворкінг-центру. Як організувати роботу коворкінгу, чи потрібна ліцензія, як облікувати й оподаткувати – це все розповів експерт.
Зміст статті:
Не всі роботодавці мають змогу облаштувати робочі місця додатковими джерелами живлення, аби забезпечити безперебійну роботу. Госпсуб’єкти, які мають приміщення з обладнанням, що постачає світло, тепло, відкривають коворк-центри.
Коворкінг дає змогу організувати працю людей із різним типом зайнятості в єдиному приміщенні, оснащеному офісною технікою, меблями, інтернет-зв’язком тощо. Таким чином, коворкінг передбачає передачу в оренду об’єктів нерухомого та/або рухомого майна. Вебінари для бухгалтерів 2025
Як оформити договірні відносини
Бухоблік і документальне оформлення
Додаткові витрати коворкінг-центру та їх оподаткування
Як оподаткувати податком на прибуток і ПДВ
36
26
36
1984
38
934
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіЧи можна заявити бюджетне відшкодування за отриманими послугами від нерезидента — неплатника ПДВ
34
Коли реєстраційну заяву 1-ПДВ подають не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку кварталу
23
Включення до податкової знижки витрат матері на навчання студентів, у тому числі на військовій кафедрі
33
Операції з товарами за межами митної території України: чи відображати в декларації з ПДВ
24
Коли ФОП має подавати декларацію з плати за землю
64




