Послуги коворкінгу під час вимкнення світла: організація та оподаткування
Переглядів: 1043
Через перебої з електроенергією бізнес шукає виходи, як не зупинити свою діяльність. Один із них — скористатися послугами коворкінг-центру. Як організувати роботу коворкінгу, чи потрібна ліцензія, як облікувати й оподаткувати – це все розповів експерт.
Зміст статті:
Індексація зарплати в листопаді та грудні 2024 року
Не всі роботодавці мають змогу облаштувати робочі місця додатковими джерелами живлення, аби забезпечити безперебійну роботу. Госпсуб’єкти, які мають приміщення з обладнанням, що постачає світло, тепло, відкривають коворк-центри.
Коворкінг дає змогу організувати працю людей із різним типом зайнятості в єдиному приміщенні, оснащеному офісною технікою, меблями, інтернет-зв’язком тощо. Таким чином, коворкінг передбачає передачу в оренду об’єктів нерухомого та/або рухомого майна.
Який обрати вид договору та КВЕД
Чи потрібні ліцензія, РРО і чи подавати форму № 20-ОПП
Як облікувати приміщення, офісну техніку, меблі та коворкінгову послугу
Як оподаткувати податком на прибуток, єдиним податком, ПДВ
103747
114238
61
951
30
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіЯк доєднатися до переліку «білих» платників податків
29
Які штрафи передбачені за порушення реєстрації акцизних накладних / розрахунків коригування до них в ЄРАН
448
Як податковий агент може повернути надміру сплачений ПДФО
28
Інвентаризація різних активів на різні дати: чи можливо
62
Діапазон ціни та медіани діапазону ціни для цілей ТЦУ: приклад обчислення
36