АМКУ зобов'язав банки надавати правдиву інформацію про умови участі в кешбек-програмах
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Наразі банківський кешбек став одним із поширених інструментів стимулювання споживачів користуватися послугами певного банку, який має власні кешбек-програми, що функціонують як на постійній основі, так і в межах тимчасових маркетингових акцій.
Про наявність банківських пропозицій типу «кешбек» споживачі дізнаються, зокрема, зі сповіщень у мобільному додатку, реклами на офіційних вебсайтах, у соціальних мережах тощо.
Антимонопольний комітет України (АМКУ) виявив випадки, коли такі повідомлення можуть не містити, зокрема, повної та/або точної інформації щодо умов, обмежень та винятків участі в зазначених програмах лояльності.
Відсутність у таких повідомленнях чіткої інформації про умови, обмеження чи винятки участі в кешбек-програмах може вводити споживачів в оману, внаслідок чого споживач може його не отримати.
Із метою недопущення випадків введення споживачів в оману АМКУ пропонує банківським установам, а саме:
АТ «Державний ощадний банк України»;
АТ КБ «ПриватБанк»;
АТ «Креді Агріколь Банк»;
АТ «Південний»;
АТ «ПУМБ»;
АТ «Райффайзен Банк»;
АТ «Сенс Банк»;
АТ «Універсал Банк»;
АКБ «Індустріалбанк»;
ПАТ «МТБ Банк»
зазначати в наведених повідомленнях повну / точну / правдиву інформацію щодо умов участі в кешбек-програмах, зокрема в частині наявності обмежень та/або винятків.
Окремо банківським установам слід поширювати в доступний спосіб інформацію про суб’єктів господарювання, в яких можна придбати товар / замовити послугу тощо та отримати кешбек.
За інформацією АМКУ
10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера ⏬