Єдиний податок: як через Е-кабінет надіслати заяву про застосування спрощеної системи
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Для надіслання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування фізична особа — підприємець у меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету:
- обирає рік та місяць, в якому створює Заяву,
- з переліку електронних форм обирає Заяву за формою F0102003,
- за замовчуванням встановлює орган ДПС за місцем основної реєстрації,
- у запропонованій формі Заяви заповнює відповідні поля електронного документу, підписує та надсилає. При цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
У разі переходу ФОП на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подає розрахунок доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Для цього у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнює обов’язкові поля.
За наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
Вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.
За інформацією ДПС в Івано-Франківській області
10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера ⏬