При заповненні реєстру виданих та отриманих податкових накладних не повинно бути пустих граф

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

За відсутності показників в графах реєстру виданих та отриманих податкових накладних слід проставляти позначку нуль

За відсутності показників в графах реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) слід проставляти позначку нуль («0»).

Якщо платник податку виписує податкову накладну, в якій у рядках «Індивідуальний податковий номер покупця» та «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)» проставляється нуль, то при заповненні Реєстру, а саме, колонки 6 розділу І «Видані податкові накладні», також проставляється нуль.

Крім того, у випадку придбання у платника ПДВ товарів/послуг та основних фондів, які звільнені від оподаткування або не є об’єктом оподаткування, у графах 10, 12, 14, 16 розділу ІІ «Отримані податкові накладні» Реєстру також робиться позначка нуль. У зазначених графах проставляється нуль, якщо такі товари/послуги та основні фонди придбаваються в особи, не зареєстрованої платником ПДВ.

Нова форма реєстру виданих та отриманих податкових накладних і порядок його ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 №1340.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
50

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18784

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
421

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді