Скасовано вимогу надання виписок/витягів з ЄДР

Уряд виключив із низки своїх постанов необхідність подання суб’єктами господарювання витягів та виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців

Уряд виключив із низки своїх постанов необхідність подання суб’єктами господарювання витягів та виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — ЄДР). Зокрема, це стосується:

  • видачі індивідуальних ліцензій на здійснення резидентами майнових інвестицій за межами України;
  • видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
  • реєстрації суден у Державному судновому реєстрі України;
  • перереєстрації транспортних засобів, які передаються у зв’язку з реорганізацією юридичних осіб;
  • реєстрації зовнішньоекономічних контрактів на здійснення експортних операцій з металобрухтом;
  • акредитації центру сертифікації ключів;
  • вибору юридичними особами земельних ділянок для розміщення об’єктів;
  • отримання суб’єктами господарювання компенсації витрат на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства;
  • реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, які використовують найману працю (в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб);
  • надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та громадських організацій інвалідів;
  • ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури;
  • продовження строків розрахунків за зовнішньоекономічними операціями;
  • видачі, продовження строку дії та анулювання дозволів на використання праці іноземців та осіб без громадянства;
  • набуття юридичною особою статусу оптового ринку сільськогосподарської продукції;
  • отримання права часткової компенсації лізингових платежів суб’єктами господарювання агропромислового комплексу і т. д.

Таким чином, норми чинного законодавства приведено у відповідність до вимог Закону України від 02.10.2012 №5410-VI (чинний з 01.01.2013). Нагадаємо, що цим нормативно-правовим актом скасовано обов’язок подання виписки або витягу з ЄДР для одержання документів дозвільного характеру, ліцензій та перевірки цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи тощо.

Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15232

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8214

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65757

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
65

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1548

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді