Як додати реєстраційне посвідчення до заяви про скасування РРО в Е-кабінеті

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Подання заяви про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) через Електронний кабінет потребує прикріплення відповідних документів, зокрема реєстраційного посвідчення. Щоб процес був правильним і технічно безпомилковим, варто дотримуватися чіткого алгоритму дій, що визначив Мінфін Порядком № 547

Як додати реєстраційне посвідчення до заяви про скасування РРО в Е-кабінеті

Реєстрація РРО діє до моменту її скасування (п. 1 гл. 4 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547; далі — Порядок № 547).

Однією з підстав для скасування є подання суб’єктом господарювання заяви за формою № 4-РРО (додаток 4 до Порядку, ідентифікатор J/F 1313605).

Разом із заявою про скасування необхідно подати реєстраційне посвідчення за формою № 3-РРО (ідентифікатор J/F 1413405).

Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно:

  • в приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»;

  • у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою № 4-РРО»;

  • під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»;

  • у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою № 4-РРО біля надпису «Головний документ» натиснути на вкладку «Додатки» та обрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»;

Хто зобов’язаний застосовувати РРО у 2025 році

  • заповнити обов’язкові поля форми наступним чином:

  • номер — порядковий номер документу, що додається;

  • назва документу — «реєстраційне посвідчення»;

  • номер документу — номер реєстраційного посвідчення;

  • дата документу — дата видачі реєстраційного посвідчення;

  • у поле «Найменування файлу документа» форми необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення у форматі PDF або PNG або JPG.

Дотримання цього алгоритму забезпечить успішне подання заяви про скасування РРО через Електронний кабінет і допоможе уникнути технічних помилок, які можуть уповільнити процес реєстраційних дій.

За інформацією ДПС у Київській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма № 1-ОПП: зразок заповнення

Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
155481

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
23117

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
21042

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді