Канали комунікації з ДПС: обирайте зручний формат

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу — особисто, телефоном чи онлайн

Канали комунікації з ДПС: обирайте зручний формат

Пункти та центри обслуговування платників

По всій Україні діють 369 пунктів обслуговування платників. Із них 267 — це Центри обслуговування платників (ЦОП), створені при територіальних органах ДПС.

Тут платники можуть отримати 87 адміністративних послуг. І це не залежить від місця їх податкової адреси.

Для осіб з порушеннями слуху діє послуга перекладу жестовою мовою. Щоб нею скористатися, необхідно звернутися до модератора ЦОП.

Не маєте часу стояти в черзі? Можете записатися до електронної черги у зручний для час онлайн або за телефонами Контакт-центру ДПС.

Детальніше про ЦОП (ознайомитись)

Офіси податкових консультантів

У вересні Офіси податкових консультантів почали працювати у 20 регіонах України.

Тут бізнес, ФОП чи громадянин особисто можуть отримати фахову пораду, допомогу у податкових питаннях.

Консультації надають за такими напрямами:

  • оподаткування фізичних та юридичних осіб,

  • електронні сервіси та звітність,

  • податкові спори,

  • податковий аудит,

  • фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,

  • контроль за обігом підакцизних товарів,

  • зупинення реєстрації ПН/РК,

  • погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,

  • надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,

  • трансфертне ціноутворення.

Адреси Офісів (переглянути)

Контакт-центр ДПС

Для швидких довідок та консультацій працює Контакт – центр ДПС:

Тут можете:

  • отримати інформацію щодо застосування податкового законодавства;

  • дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;

  • записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;

  • подати звернення або пропозиції.

Телефони:

  • 0 50 050 10 07 (Vodafone);

  • 0 77 050 10 07 (Київстар);

  • 0 73 050 10 07 (Lifecell)

(вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента);

  • 0 80 050 10 07 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів — за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Дзвінки приймають щодня:

  • із 08:00 до 19:00, у п’ятницю — до 18:00 (крім суботи та неділі).

Якщо ви за межами України — можна звернутися зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:

  • +380 44 454 16 13;

  • +380 50 050 10 07;

  • +380 73 050 10 07;

  • +380 77 050 10 07.

Питання можна ставити не лише телефоном, але й через чат у Viber.

Контакт — центр: https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/

Комунікаційна податкова платформа

Це зручний механізм взаємодії між ДПС та бізнес-асоціаціями, громадськими організаціями, які представляють інтереси бізнесу.

Переваги комунікаційних платформ:

  • можливість отримання професійних консультацій з питань оподаткування;

  • розгляд індивідуальних ситуацій у контексті податкового законодавства;

Щоб скористатися ресурсом, надішліть лист на електронну скриньку платформи у відповідному територіальному органі ДПС (переглянути контакти).

❓ Чи можна уточнити декларацію під час податкової перевірки

«Гарячі лінії»

Оперативні консультації, роз’яснення законодавства, допомога в користуванні електронними сервісами та вирішення типових питань без необхідності особистого візиту.

У ДПС діють «гарячі лінії» за такими напрямами:

Онлайн-ресурси:

  • Електронний кабінет

  • Онлайн-сервіс, який надає понад 130 електронних послуг.

  • Сервіси Електронного кабінету доступні 24/7/365.

  • Вхід до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/ або через вебпортал ДПС.

  • Чат-бот «TAX control»

Це інструмент для виявлення порушень у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.

Можна повідомити про:

Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою.

Віджет «ТAX Control» розміщений на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті.

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)

Зручний онлайн-ресурс, де розміщені готові відповіді на популярні запитання платників. Скористатися ним можна у будь-який час.

Ресурс за посиланням — https://zir.tax.gov.ua/

За інформацією ДПС

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4051

Річний перерахунок ПДВ: правила, строки, алгоритм

Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
85034

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді