Податківці нагадали, що у разі отримання винагороди за цивільно-правовим договором не за основним місцем роботи фізичної особи єдиний соціальний внесок нараховують незалежно від суми винагороди.
Розмір ЄСВ становить 22%.
Якщо працівник виконує роботу (надає послуги) за цивільно-правовим договором за основним місцем роботи, то до загальної бази нарахування ЄСВ включається як зарплата, так і винагорода за таким договором. При цьому якщо загальна сума буде меншою за мінімальну зарплату, то ЄСВ розраховують як добуток мінімальної зарплати та розміру ЄСВ.
Лист МГУ ДФС — ЦООВП від 12.03.2016 № 5319/10/28-10-06-11
ФОП, який припиняє діяльність, має подати останню — ліквідаційну — декларацію. Розповідаємо, у який строк це зробити, як правильно її заповнити і що перевірити перед поданням
Відпустка за свій рахунок та простій — реалії військового стану. Щоб уникнути фінансових «сюрпризів» та бездоганно заповнити об’єднаний звіт, консультація стане вашим незамінним помічником з практичними кейсами та детальними прикладами
Усі фізособи-підприємці є платниками єдиного соціального внеску «за себе». Як відбуватиметься сплата ЄСВ ФОП у 2027 році — в огляді
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця / щокварталу? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками
Із 17 липня 2026 року набрали чинності нові форми об'єднаної звітності з ПДФО, військового збору та ЄСВ, а також оновлений Порядок їх заповнення. Вперше законодавець розмежував форми звітності для юридичних осіб та самозайнятих осіб. Яку форму Податкового розрахунку повинні подавати підприємці, які особливості її заповнення, на що звернути увагу, щоб уникнути типових помилок, та які зміни необхідно врахувати під час звітування — розглянемо у статті