Повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень, але не пізніше ніж за два робочі дні до дня їх розгляду.
Участь керівника відповідного органу ДФС (уповноваженого ним представника) у розгляді заперечень платника — обов’язкова. Спірні питання і надання заперечень щодо встановлених порушень під час здійснення перевірки можуть бути винесені на розгляд постійних комісій при відповідних органах ДФС. Створення таких комісій спрямовано на вирішення внутрішніх організаційних питань органу ДФС щодо всебічного та якісного вивчення спірних питань та оперативного прийняття рішення з боку керівництва органу ДФС з їх урегулювання. Законодавство не передбачає обов’язку органу ДФС додатково залучати платника податку до участі й у роботі таких постійних комісій.
За результатами розгляду заперечень складається висновок, у якому зазначаються наведені в акті (довідці) документальної перевірки висновки, факти та дані, щодо яких надано заперечення, короткий зміст, обґрунтування позиції органу ДФС щодо кожного порушеного питання та підсумки щодо обґрунтованості заперечень.
На підставі висновку складається обґрунтована письмова відповідь щодо результатів розгляду заперечень, яка підписується керівником органу ДФС та надсилається платнику податків.
Рішення про визначення грошових зобов’язань керівник органу ДФС приймає з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків. Платник податків або його законний представник може бути присутнім під час прийняття такого рішення.
Лист ДФС від 25.04.2016 № 9296/6/99-99-14-03-03-15