Податкові перевірки 2024

UA RU
Автор
бухгалтер-експерт, кандидат економічних наук, м. Чернігів
Автор
експерт, адвокатка зі спорів з органами контролю
До перевірки краще підготуватися заздалегідь. У консультації — особливості податкових перевірок у 2024 році, рекомендації для платників податків, план перевірок ДПС 2024, а також про ситуацію з податковими перевірками під час воєнного стану, сплату штрафів, пені та можливе звільнення від такої сплати

Податкові перевірки: види та порядок проведення 2024

Податкова перевірка – це дія, яку виконують спеціалісти ДПС, для контролю про дотримання податкового законодавства України.

У кожної податкової перевірки є своя специфіка. Однак тут коротко розглянемо їхні назви та особливості в таблиці нижче.

 ВИДИ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК 2024

Що перевіряється

Де проводиться

Джерела перевірки

Попередження про перевірку

Камеральна

  • декларації на правильність заповнення і своєчасність подачі;
  • своєчасність реєстрації ПН, акцизних накладних;
  • повнота і своєчасність сплати податків і зборів, виключно на підставі даних, що зберігаються у відповідних інформаційних базах;
  • повнота нарахування та своєчасність сплати ПДФО та ЄСВ у разі невідповідності резидента Дія Сіті вимогам, визначеним пунктами 2, 3 ч.1 та п.10 ч. 2 ст. 5 Закону;
  • своєчасність подання заяви про взяття на облік фінансових агентів відповідно до вимог ст. 393 ПК;
  • своєчасність подання фінансовими агентами звітів про підзвітні рахунки, виправлених звітів про підзвітні рахунки;
  • своєчасність надання фінансовими агентами відповіді на запити (повідомлення) контролюючого органу, що надсилаються у випадках, визначених ст.393 ПК;
  • своєчасність подання повідомлення про структуру власності та кінцевих бенефіціарних власників відповідно до вимог п.441.2 ПК;
  • своєчасність подання особою, яка здійснює управління або адміністрування трасту, повідомлення про укладення договору щодо управління або адміністрування трасту або про припинення такого договору, фінансової звітності, копій первинних документів та іншої інформації щодо трасту на запит контролюючого органу у випадках, передбачених ст.442 ПК;
  • своєчасність надання інформації на запит податківців відповідно до п.441.3, підпунктів 6-8 підпункту 73.3.1 ПК;
  • своєчасність та повнота сплати узгодженої суми грошового зобов’язання у вигляді авансового внеску з податку на прибуток підприємств, визначеного відповідно до пункту 141.13 ПК, на підставі даних Реєстру пунктів обміну іноземної валюти

завжди невиїзна, тобто у приміщенні ДПС

декларації, а також дані з СЕА ПДВ, СЕА реалізації пального та спирту етилового інших електронних сервісів ДПС

попередження відсутнє, перевірка проводиться завжди та не потребує ніяких наказів чи повідомлень

Документальні

планові і позапланові – усіх типів

планові

  • своєчасність, достовірність, повнота нарахування і сплати всіх податків і зборів;
  • дотримання валютного законодавства, правил розрахунків, фінмоніторинг;
  • оформлення трудових відносин;
  • бухоблік;
  • щодо дотримання вимог ст.393 ПК

на підприємстві (виїзна) або в приміщенні ДПС (невиїзна)

декларації, звітність, регістри бухгалтерського обліку, первинні документи, документи від інших платників податків (пп. 75.1.2 ПК)

Так, за 10 к. днів до початку (рекомендований лист або під підпис письмове повідомлення + копія наказу на проведення) (п. 77.4 ПК). Крім цього, на весь рік оприлюднюється план-графік проведення перевірок на сайті ДПС

позапланові

без попереднього повідомлення (ст. 78 ПК)

невиїзна

(у приміщенні ДПС)

позапланові електронні

здійснюються за заявою платника податку за 10 к. днів до бажаної перевірки (п. 77.2 ПК)

дотримання принципу «витягнутої руки»

документація з трансфертного ціноутворення (ТЦУ) та по контрольованим операціям

позапланові перевірки з ТЦУ*

без повідомлення (пп. 39.5.2 ПК), платник зобов’язаний подати документи впродовж 10 р. днів (пп. 39.5.2.3 ПК)

Фактична

дотримання правил:

завжди виїзна, тобто за місцем фактичного здійснення діяльності та розташування об’єктів

каса й касові документи, РРО/пРРО, РК, КОРО, дані з фіскальної бази (серверу), торгові точки, сам товар і документи на нього, робочі місця, наявність трудового договору й ЦПД, їхній зміст тощо

без попереднього повідомлення (п. 80.2 ПК)

*детальніше – є Порядок проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки», затверджений наказом Мінфіну від 10.03.2016 № 344

ЧИ ГОТОВІ ВИ ДО ПЕРЕВІРКИ: ТЕСТ ➡️

Зустрічна звірка податкової

Ще існують зустрічні звірки, однак, вони не вважаються перевірками (п. 73.5 ПК). Наслідком цього є інше документальне оформлення з боку ДПС – довідка. За такими звіркам платники повинні надавати інформацію податківцям впродовж 10 р. днів з наступного дня після отримання запиту (пп. 73.3.3 ПК).

Тривалість податкових перевірок 2024

У таблиці нижче наведено строки проведення перевірок (ст. 82 ПК, пп. 39.5.2.8 ПК). Зверніть увагу, що зазначена у таблиці тривалість у робочих днях – це без вихідних днів підприємства. Працівники ДПС мають право здійснювати виїзні планові та позапланові документальні чи фактичні перевірки впродовж терміну, який визначений у направленні на перевірку з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку платника податків (роз’яснення ГУ ДПС у Дніпропетровській області).

СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК 2024

Вид перевірки

Розмір платника, його тип1

Тривалість:

перевірки, р. днів

продовження перевірки, р. днів2

призупинення, р. днів

(п. 82.4 ПК)

Документальні

документальні планові

великий платник податків

30

15

не більше 30

суб’єкти малого підприємництва

10

5

інші платники податків

20

10

не більше 30

документальні позапланові

великий платник податків

15

10

не більше 30

суб’єкти малого підприємництва

5

2

«зупинений» ФОП без найманих працівників3

3

2

інші платники податків

10

5

не більше 30

Інші документальні позапланові

електронні

усі

не визначений

перевірка з ТЦУ

(дотримання принципи «витягнутої руки»)

що мають контрольовані операції

≤ 18 місяців

Інші перевірки

камеральні

усі

  • 30 к. днів4 – податкової декларації;
  • в інших випадках – не пізніше 1095 дня (2555 дня – якщо за ст. ст. 39, 392 ПК)

фактичні

усі

10 діб

5 діб

1 – великий платник податків – це юрособа, у якої обсяг діяльності за 4 послідовні квартали перевищує 50 млн євро за середньозваженим курсом НБУ або обсяг сплачених податків за такий період перевищує 1,5 млн грн (пп. 14.1.24 ПК), суб’єкт малого підприємництва – ФОП і юрособи з численністю найманих працівників до 50 осіб і доходом до 10 млн євро за рік за середньорічним курсом НБУ (див. ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України);

2 – якщо платник податків у ході перевірки подав документи менше, ніж за 3 р. дні до її завершення, податкова перевірка може бути продовжена на 3 р. дні додатково до даних строків (п. 82.2 ПК). Однак відповідний запит на отримання копій документів повинен бути поданий посадовою (службовою) особою ДПС не пізніше ніж за 5 р. днів до дати закінчення перевірки (абз. 2 п. 85.4 ПК). Порушення останнього строку дає право платнику податків подати заяву на зупинення документальної виїзної перевірки на строк не менше ніж 5 р. днів (п. 82.5 ПК);

3 – якщо вони відповідають вимогам п. 82.2 ПК (подана декларація з відсутністю доходів від провадження господарської діяльності, не мають відкритих рахунків у банках чи небанківських надавачів платіжних послуг, неплатники ПДВ та ін.);

4 – з граничного дня подачі звітності (або дня її фактичної подачі, якщо термін прострочений)

Періодичність податкових перевірок 2024

Податкові перевірки мають свою частоту проведення (періодичність), яка розкрита у таблиці нижче.

ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК 2024

Вид перевірки

Періодичність

Документальні перевірки

документальні планові

визначається ступенем ризику платника податку (п. 77.2 ПК):

  • високий – не частіше одного разу на рік;
  • середній – не частіше одного разу на 2 роки;
  • незначний – не частіше одного разу на 3 роки

документальні позапланові

не обмежується, може бути декілька разів на рік та проводиться за наявності підстав, визначених п. 78.1 ПК (інформація про наявність порушень, скарга на платника податку, неподача декларації та ін.), з врахуванням обмежень, що діють на період дії воєнного стану

Документальні позапланові

електронні

не обмежується, за заявою платника*

перевірка з ТЦУ

(дотримання принципи «витягнутої руки»)

не більше одної протягом року (пп. 39.5.2.4 ПК) та за наявності таких підстав:

  • пропорційне коригування, неподання Звіту про КО, документації з ТЦУ, іншої документації та звітності з ТЦУ на запит ДПС (див. пп. 39.5.2.1 ПК);
  • отримання даних про порушення принципів «витягнутої руки», неподання Звіту про контрольовані операції та іншої звітності з ТЦУ, перевірка з питань ТЦУ за поданим Звітом про КО (див. пп. 78.1.14-78.1.16 ПК).

ДПС не може проводити повторну перевірку тих платників податків, які вже були перевірені, за винятком:

  • недостовірність даних у звітності (див. пп. 78.1.5 ПК);
  • перевірка органом ДПС вищого рівня такого органу нижчого рівня та виявлені в ході такої перевірки порушення (див. 78.1.12 ПК)

Інші перевірки

камеральні

не обмежується, постійно

фактичні

не обмежується, може бути декілька разів на рік

* однак неподана уточнююча декларація (розрахунок) для виправлення помилок, виявлених за результатами електронної перевірки, є підставою для проведення позапланової документальної перевірки (пп. 78.1.17 ПК)

Хто потрапить до «чорного» списку ДПС

Які податкові перевірки можливі під час воєнного стану 2024

Війна триває та існують дозволені та заборонені перевірки. Їхній перелік з 1 грудня 2023 року оновився – дозволених побільшало. Виною всьому Закон від 09.11.2023 № 3453-IX який набув чинності 08.12.2023 року. Взагалі у різні періоди воєнного стану перелік заборонених перевірок був різний.

За нинішнім станом справ дозволені всі камеральні та фактичні перевірки. Дозволеними є й позапланові та планові документальні перевірки, але з урахуванням винятків. Тобто дозволені, але не всі. Розібратися в дозволеному й недозволеному щодо таких перевірок допоможе таблиця нижче.

ДОЗВОЛЕНІ ТА ЗАБОРОНЕНІ ПОДАТКОВІ ДОКУМЕНТАЛЬНІ ПЕРЕВІРКИ 2024

Обставини перевірки

 (тип, підстава, суб’єкт господарювання (СГ), що перевіряється)

Норма

ПК

Дозволеність перевірки

(«+» – дозволена, «–» – заборонена)

Планові документальні перевірки

перевірка СГ, що займаються:

ст. 77, пп. 69.35 підрозд. 10 Перехідних положень

 

+

  • організацією та проведенням азартних ігор в Україні (гральний бізнес)

+

  • наданням фінансових та платіжних послуг

+

  • нерезиденти, які здійснюють/здійснювали в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у т.ч. постійні представництва, та/або відокремлені підрозділи, у т.ч. постійні представництва нерезидента, які відповідають хоча б одному з таких критеріїв:
    • рівень зростання податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень зростання доходів платника податків;
    • декларування нарахованої заробітної плати за відсутності декларування об’єкта оподаткування податком на прибуток або декларування доходу, звільненого від оподаткування відповідно до міжнародного договору України

пп. 69.352 підрозд. 10 Перехідних положень

+

  • інші платники податків, які на основі показників, сформованих за підсумками 2021 календарного року, відповідають хоча б одному з таких критеріїв:
    • рівень сплати податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень сплати податку у відповідній галузі. Цей критерій не поширюється на платників єдиного податку;
    • рівень сплати податку на додану вартість на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень сплати податку у відповідній галузі. Цей критерій не поширюється на платників податків, у яких операції з вивезення товарів за межі митної території України становлять 25 і більше відсотків загального обсягу постачання та одночасно рівень сплати податку на прибуток становить не менше 50 відсотків рівня сплати податку на прибуток у відповідній галузі;
    • дебіторська заборгованість перевищує кредиторську заборгованість більше ніж у два рази;
    • загальна сума витрат, відображених у податковій декларації про майновий стан і доходи, становить 75 або більше відсотків суми загального річного доходу, задекларованого у такій декларації, за умови що сума загального річного доходу, отриманого від провадження підприємницької діяльності, становить 10 мільйонів гривень і більше;
    • нарахування та/або виплата податковим агентом - юридичною особою доходів у вигляді заробітної плати в розмірі менше середньої заробітної плати у відповідній галузі у відповідному регіоні (за основним місцем обліку в територіальному органі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику).

пп. 69.352 підрозд. 10 Перехідних положень

+

перевірка всіх інших СГ (тих, які не потрапили під вищезгадані винятки)

пп. 69.35 підрозд. 10 Перехідних положень

Позапланові документальні перевірки

платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку тимчасової окупації є тимчасово окуповані рф території України, - до останнього числа місяця, в якому була завершена тимчасова окупація відповідних територій, а в разі зміни платником податків місцезнаходження на іншу територію України - до дати проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

щодо платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку тимчасової окупації є тимчасово окуповані рф території України дозволено перевірки:

  • що проводяться виключно на звернення платника податків;
  • що проводяться з підстав, визначених підпунктами 78.1.5, 78.1.7, 78.1.8, 78.1.12, 78.1.21 ст.78 ПК;
  • платників податків, щодо яких отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків вимог валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

+

платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку бойових дій є територія, на якій ведуться активні бойові дії, - до останнього числа місяця, в якому було завершено бойові дії на відповідній території, а в разі зміни платником податків місцезнаходження на іншу територію України - до дати проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

щодо платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку бойових дій є територія, на якій ведуться активні бойові дії, дозволено:

  • що проводяться виключно на звернення платника податків;
  • що проводяться з підстав, визначених підпунктами 78.1.5, 78.1.7, 78.1.8, 78.1.12, 78.1.21 ст.78 ПК;
  • щодо платників податків, щодо яких отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків вимог валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

+

платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку можливих бойових дій є територія можливих бойових дій, - до останнього числа місяця, в якому була припинена можливість бойових дій на відповідній території, а в разі зміни платником податків місцезнаходження на іншу територію України - до дати проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

щодо платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку можливих бойових дій є територія можливих бойових дій, дозволено

  • що проводяться виключно на звернення платника податків;
  • що проводяться з підстав, визначених підпунктами 78.1.1 (в частині документальних позапланових перевірок платників податків, щодо яких отримано інформацію, що свідчить про порушення податкового законодавства з питань оподаткування доходів, отриманих нерезидентами, із джерелом їх походження з України та/або з питань оподаткування нерезидентів, які здійснюють/здійснювали свою діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, платників податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції, організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес), платників податків, які надають/надавали фінансові, платіжні послуги), 78.1.2 (в частині контролю за трансфертним ціноутворенням), 78.1.3, 78.1.5, 78.1.7, 78.1.8, 78.1.9, 78.1.12, 78.1.14, 78.1.15, 78.1.16, 78.1.19, 78.1.21 та 78.1.22 ст.78 ПК;
  • щодо платників податків, щодо яких отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків вимог валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

+

проведення документальних перевірок платників єдиного податку першої та другої груп (крім перевірок, пов’язаних з припиненням підприємницької діяльності ФОП, та/або таких, що проводяться на звернення платника податків)

пп. 69.351 підрозд. 10 Перехідних положень

до 01.12.2024

позапланові перевірки інших СГ дозволена, за умови дотримання безпечних умов

пп. 69.21 підрозд. 10 Перехідних положень

+

Також з 01.12.2023 року дозволені документальні перевірки правильності нарахування, обчислення та сплати ЄСВ, які проводяться з урахуванням особливостей, визначених п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК (п. 925 розд. VIII Закону про ЄСВ):

  • за заявою платника ЄСВ;
  • в межах процедури ліквідації юрособи чи припинення ФОП;
  • в межах дозволених планових податкових документальних перевірок (тобто щодо СГ, які займаються виробництвом та реалізацією підакцизних товарів, грального бізнесу, а також СГ, які надають фінансові чи платіжні послуги, див. пп. 69.35 підрозд. 10 Перехідних положень ПК або таблицю вище).

Безпечні умови для проведення податкових перевірок під час воєнного стану 2024

Зверніть увагу, що (див. пп. 69.22 підрозд. 10 Перехідних положень ПК) документальні та фактичні перевірки під час дії воєнного стану проводяться за наявності безпечних умов для їх проведення, а саме безпечного:

  • доступу, допуску до територій, приміщень та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об’єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов’язані з іншими об’єктами оподаткування таких платників податків;
  • доступу, допуску до документів, довідок про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки платників податків та до іншої інформації, пов’язаної з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів, про дотримання вимог законодавства, здійснення контролю за яким покладено на контролюючі органи, а також до фінансової і статистичної звітності у порядку та на підставах, визначених законом;
  • проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки.

Звільнення від штрафів і пені за результатами документальних податкових перевірок під час воєнного стану 2024

З 1 серпня 2023 року до закінчення воєнного стану платники податків отримали можливість звільнитися від сплати податкових штрафів і пені за результатами документальних податкових перевірок, якщо вони сплачують донарахований їм податок впродовж 30 к. днів після отримання податкового повідомлення-рішення (ППР) (пп. 69.37 підрозд. 10 Перехідних положень ПК). Якщо сплатили за ППР вже не можете цю суму оскаржити.

Податкові строки давності під час воєнного стану

З 1 серпня 2023 року призупиненими залишаються лише ті строки податкової давності, які стосуються планових і позапланових перевірок, на які діє мораторій (див. таблицю вище, пп. 69.36 підрозд. 10 Перехідних положень ПК). По всім іншим ситуаціям перебіг строків давності за статтею 102 ПК відновлений.

Якщо самостійно сплатити недоплату податків до податкової перевірки

До закінчення воєнного стану, якщо самостійно виправити помилку, наслідком якої було заниження податку, то «самоштраф» (3% або 5%) та пеня не нараховуються (див. пп. 69.38 підрозд. 10 Перехідних положень ПК, діє з 1 серпня 2023 року; однак подібна норма діє з 03.09.2023 року за пп. 69.1 підрозд. 10 Перехідних положень ПК, згідно з Законом № 3603-IX від 23.02.2024).

Що варто знати про деякі з останніх нововведень у сфері податкових перевірок

Дані зміни сталися ще у 2020 році, але через тривалі мораторію (COVID, воєнний стан) можна було їх випустити з уваги. Отже, зверніть увагу, що:

  • податківці можуть вимагати письмові пояснення щодо предмета перевірки від посадової особи платника податків (пп. 20.1.46 ПК);
  • платник податків зобов’язаний надати такі письмові пояснення, якщо отримав письмовий запит податківців (пп. 16.1.5 ПК);
  • з’явилася можливість затягнути податкову перевірку на 5 р. днів, якщо перевіряючі надали запит на письмові пояснення платника податку, а до кінця перевірки залишилося менше 5 р. днів. Для цього треба письмова заява платника податку (п. 82.5 ПК, див. також таблицю вище про тривалість податкових перевірок). 

Зверніть увагу на такі письмові запити: з одного боку, у них можна викласти й свою позицію, пояснити господарську операцію та обґрунтувати її. Це все може уберегти від подальшого штрафу. З іншого боку, можна й «підставитися» під визнання помилки, якої не було або визнання умисності здійсненого порушення. Краще, аби все ж таки відповідь на такий письмовий запит прочитав юрист, який займався чи може зайнятися оскарженням податкових перевірок.

Що впливає на ризиковість платника податку

Чим вища ризиковість – тим частіше включають у план-графік перевірок. Критерії відбору платників податків за ступенями ризику визначені у Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженому наказом ДФС від 02.06.2015 № 524 (даліПорядок № 524). Ступінь ризику зростає у таких ситуаціях (див. детальніше п. 5 Порядку № 524):

  • у платника є відносини з контрагентами, які ліквідовані або знаходяться у розшуку, що мають ознаки фіктивності, не подають податкову звітність, не знаходяться за своїм місцерозташуванням, мають анульовані свідоцтва платників ПДВ;
  • існують операції з нерезидентами з офшорних зон, наприклад виплати їм дивідендів, відсотків, роялті;
  • валовий прибуток не перевищує 10% собівартості реалізованої продукції;
  • задекларовано від’ємне значення об’єкта оподаткування, збиток від операційної діяльності у звіті про фінансові результати;
  • невідповідність залишків запасів на складах до обсягів реалізації.

Увага: подача «від’ємної» декларації збільшує ймовірність включення до плану-графіка документальних перевірок.

Як зменшити ризик включення в план податкових перевірок

Деякі зі згаданих вище ризиків знаходяться під контролем платника податку, тому можна рекомендувати:

  • перевіряти своїх контрагентів. 
  • проводити претензійну роботу з дебіторами;
  • мінімізувати витрати, щоб збільшити прибуток. Втім, в період воєнного стану, податкова перевірка може виявитися меншим злом, ніж намагання збільшити прибуток, за рахунок певних перекосів у господарської діяльності.

Позапланова перевірка: що про неї може попередити

Позапланова документальна перевірка платників ПДВ може бути й не такою вже неочікуваною, хоча вона й відсутня в плані-графіку ДПС. Підстави для її проведення визначені п. 78.1 ПК. Серед основних:

  • неподача в установлений строк податкової декларації, розрахунку, звіту про контрольовані операції або документації з трансфертного ціноутворення;
  • подача платником податку заперечення на акт перевірки або скарги на ППР з вимогою повного або часткового перегляду результатів перевірки;
  • від’ємне значення з ПДВ понад 100 тис. грн;
  • відсутність відповіді платника податку на письмовий запит ДПС.

Щодо перших трьох причин – вони повністю під контролем платника податку. Щодо останньої – на запит ДПС треба відповісти протягом 15 р. днів з дня, який є наступним з дня отримання запиту (пп. 78.1.1 ПК). Врахуйте, що навіть якщо ви вчасно відповідаєте на такий запит, то ДПС може відповідь розглянути як недостатню: непереконливі аргументи, недостатні докази тощо. І тоді позаплановій перевірці – бути. Отже, одразу на всяк випадок приведіть усі документи стосовно запиту в порядок.

Увага: отримали письмовий запит від ДПС – дайте вчасну відповідь та все одно будьте готові до перевірки.


Вебінар для бухгалтера

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді