Реєстрація ПН та РК у червні 2026 року: граничні дати

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
5 та 18 червня упродовж усього дня (з 00:00 до 24:00) можна реєструвати ПН/РК за першу та другу половину травня 2026 року

Реєстрація ПН та РК у червні 2026 року: граничні дати

Податківці у ЗІР пояснюють, що нові строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) застосовують до податкових накладних і розрахунків коригування до них (далі — ПН/РК), граничний строк реєстрації яких припадає на період з дати набрання чинності Законом України від 12.01.2023 № 2876-IX. Тобто з датою складання починаючи з 16.01.2023. Ці строки реєстрації ПН/РК — тимчасові. Вони діють упродовж дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому скасують / припинять воєнний стан.

Так, граничним днем для реєстрації ПН та РК за першу половину місяця є 5 число наступного місяця, а за другу половину — 18 число. Тобто, зареєструвати ПН/РК за першу половину травня 2026 року потрібно не пізніше 5 червня 2026 року, а за другу половину — 18 червня.

На час дії воєнного стану операційний день для реєстрації ПН/РК, на який припадає граничний строк реєстрації ПН/РК, триває з 0:00 до 24:00 (п. 26 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246).

При цьому реєстрація ПН/РК, поданих для реєстрації у день, на який припадає граничний строк реєстрації ПН/РК, та надсилання квитанції здійснюється не пізніше наступного операційного дня з дня подання для реєстрації таких ПН/РК.

Таку ж норму закріпили й у пункті 69.18 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України. Так, тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану операційний день для реєстрації ПН та/або РК, на який припадає граничний строк реєстрації ПН та РК, триватиме з 0:00 до 24:00.

Отже, 5 червня (п’ятниця) та 18 червня (четвер) 2026 року протягом усього дня (з 0:00 до 24:00) можна реєструвати ПН/РК за першу та другу половину квітня 2026 року

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13279

Розрахунок коригування до податкової накладної: як скласти

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
952231

Єдиний реєстр податкових накладних

Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
35087

Податкова накладна 2026: приклад заповнення

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2026 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
456325

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді