Податківці надали відповідь щодо коригування фінансового результату до оподаткування платником податку на прибуток, який до 01.01.2016 перебував на спрощеній системі оподаткування.
Якщо в той період такий платник поніс витрати з уцінки основних засобів відповідно до П(С)БО, він зменшує фінансовий результат суми дооцінок основних засобів, проведених після 01.01.2016 у межах попередньо віднесених до витрат уцінок основних засобів, проведених до 01.01.2016.
Лист ДФС від 20.10.2016 № 22710/6/99-99-15-02-02-15
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
У статті знайдете бланк акта приймання-передачі основних засобів 2025 року та зразок його заповнення з поясненнями
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті