Оновлено форми заяв у сфері реєстрації бізнесу

Затверджено нові форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (форми 1-24).

Реєстраційні дії за оновленими формами проводитимуть уже з 23.11.2016. Відповідно, попередні форми, затверджені наказом Мін’юсту від 06.01.2016 № 15/5, як і власне наказ, із цієї дати визнано такими, що втратили чинність.

Продубльовано норми щодо оприлюднення установчих документів юридичної особи на веб-сайті Мін’юсту. Звичайно, до впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР), а також функціонування порталу електронних сервісів.

Встановлено також, що до запровадження інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами Державної судової адміністрації в частині передачі в електронній формі примірника судового рішення, яке зумовлює зміну відомостей в ЄДР, такі примірники судових рішень подає заявник або надсилає суд у паперовій формі.

У разі подання заявником примірника судового рішення, що набрало законної сили й тягне за собою зміну відомостей в ЄДР, держреєстратор під час проведення державної реєстрації на підставі такого примірника судового рішення обов’язково користується відомостями з Єдиного державного реєстру судових рішень, що відкриті для загального доступу на офіційному веб-порталі судової влади, щоб з’ясувати наявність в цьому реєстрі електронної копії такого рішення та його відповідності за документарною інформацією та реквізитами.

За відсутності рішення суду в Єдиному державному реєстрі судових рішень держреєстратор запитує від відповідного суду примірник такого рішення суду, засвідчений у встановленому порядку.

Наказ Мін’юсту від 18.11.2016 № 3268/


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15237

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8215

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65758

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
69

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1548

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді