Куди підприємцю платити податки та подавати звітність у разі зміни місця проживання

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Платник податків змінив місце проживання: куди потрібно сплачувати податки та подавати звітність?

Для державної реєстрації змін місця проживання підприємець має звернутися до державного реєстратора. Для цього він подає заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу — підприємця та документ про сплату адміністративного збору.

Відомості про проведення реєстраційних дій щодо підприємця в день їх проведення передають до ДФС.

Якщо внаслідок державної реєстрації нового місця проживання платника податків змінюється адміністративно-територіальна одиниця та орган контролю, в якому на обліку перебуває платник податків, платника податків знімає з обліку орган контролю за попереднім місцем реєстрації і бере на облік — за новим.

Платника податків знімають з обліку в одному органі контролю і беруть на облік в іншому на підставі надходження хоча б до одного з них даних про державну реєстрацію змін органами державної реєстрації.

Орган контролю за новим місцезнаходженням бере платника на облік протягом місяця після отримання документів про зміну місцезнаходження. Платник сплачує податки та подає звітність за новим місцезнаходженням з дати взяття на облік в органі контролю за новим місцезнаходженням.

Дані про взяття на облік як платників податків та як платників єдиного внеску оприлюднюють на порталі електронних сервісів Мін’юсту та на офіційному порталі ДФС в електронному сервісі «Електронний кабінет платника».

Лист ДФС від 12.06.2017 № 568/Р/99-99-08-01-01-14/ІПК

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image43

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
134145

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469217

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204631

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243385

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді