Працевлаштування працівника: інструкція для ФОП

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ФОП, який бере на роботу найманого працівника, зобов’язаний:

  • повідомити про це орган ДФС, у т. ч. щодо сумісників. Це треба зробити перед допуском працівника до роботи. Реєструвати трудовий договір у центрі зайнятості не потрібно;
  • укласти трудовий договір та видати розпорядження (наказ) про прийняття на роботу. До кожного договору має бути окреме розпорядження;
  • зробити запис у графі 4 трудової книжки працівника, тобто зазначити номер і дату розпорядження про прийняття його на роботу. Коли працівник звільняється, у цій графі ФОП зазначає номер і дату відповідного розпорядження, а також пункт і статтю Кодексу законів про працю України (КЗпП), на підставі якого його звільнили. Якщо ФОП працює без печатки, усі записи в трудовій книжці він засвідчує своїм підписом.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Записи про посаду виконують відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010.

Трудові книжки працівники підприємця зберігають у себе.

Зарплатні рейди Держпраці: кому чекати і як захиститися

Працевлаштування працівника: інструкція для ФОП
Тарас ШарийКерівник експертної групи Експертус Головбух, сертифікований фахівець з міжнародних стандартів фінансової звітності (ACCA DipIFR(rus))
На початку вересня КМУ анонсував комплексні перевірки (розпорядженням КМУ від 05.09.2018 № 649-р). Їхня мета — виявити неоформлених працівників і ліквідувати порушення з питань праці. Пояснимо, як це відбуватиметься. А також довідайтеся, чи можна не пустити контролерів


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
45

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65196

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275282

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311322

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді