У Держпраці пояснили, чи потрібно роботодавцю на прохання працівника заповнювати паперову трудову книжку, у той час, коли діє електронна трудова книжка

Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Впровадження електронних трудових книжок діє до 10 червня 2026 року. Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Правила заповнення трудових книжок, визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку регулює постанова КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.93 № 301.
Отже, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку її необхідно заповнювати.
За інформацією Держпраці
Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
У статті перелік статистичних звітів, які необхідно подати в грудні 2025 року
ПДФО: як нараховується? Розглянемо, що таке ПДФО, які строки сплати ПДФО, які зміни щодо ПДФО 2026 нас очікують, зокрема щодо розміру податкової соціальної пільги