У Держпраці пояснили, чи потрібно роботодавцю на прохання працівника заповнювати паперову трудову книжку, у той час, коли діє електронна трудова книжка

Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Впровадження електронних трудових книжок діє до 10 червня 2026 року. Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Правила заповнення трудових книжок, визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку регулює постанова КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.93 № 301.
Отже, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку її необхідно заповнювати.
За інформацією Держпраці
В огляді розповімо про ведення управлінського обліку на підприємстві. Розкриємо також чотири міфи про управлінський облік і дізнаємося, чи необхідний він вашій компанії
Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2025 році, про єдиний податок і воєнний стан, хто може перебувати на кожній з них та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у липні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера у липні. Ми постійно актуалізуємо дані в огляді. Роботи, як завжди, багато, але разом ми впораємось! Стежте за оновленнями і листами від Експертно-правової системи «Експертус Головбух» , щоби не пропустити важливе для себе
Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)