Роботодавець не має право звільнити з власної ініціативи працівника у період його тимчасової непрацездатності та відпустки.
Але це правило не діє у випадку повної ліквідації підприємства.
Держпраці відзначає: ініціювати звільнення у період хвороби чи відпустки може працівник.
Звільнення під час відпустки за ініціативою самого працівника окремо передбачено статтею 3 Закону України «Про відпустки»15.11.1996 № 504/96-ВР.
Управління Держпраці у Чернівецькій області
Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
Працівник написав заяву на звільнення за власним бажанням і захворів. Як бути в такому випадку: дочекатись поки працівник одужає чи припинити відносини під час лікарняного? У статті – безпечне рішення
Звільнення працівника може бути чималим клопотом для бухгалтера. Іноді доводиться не лише провести остаточний розрахунок виплат, а й утримати надміру виплачені кошти. Наприклад, якщо працівник відгуляв відпустку наперед, доведеться утримати відпускні. Про це і поговоримо
У день звільнення роботодавець повинен провести остаточний розрахунок із працівником та виплатити йому всі належні суми. Цей матеріал — покроковий гід для бухгалтера: як підготувати наказ, розрахувати всі виплати й правильно оформити розрахунковий листок
Звільнення працівника — питання не тільки кадрове, але й бухгалтерське. Адже бухгалтер бере участь в оформленні звільнення працівника й долучається до кадрових документів. У консультації — про бухгалтерський погляд на звільнення, зразок наказу про звільнення та заяви на звільнення працівника