Чи може працівник звільнитись у період відпустки?

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Роботодавець не має право звільнити з власної ініціативи працівника у період його тимчасової непрацездатності та відпустки.

Але це правило не діє у випадку повної ліквідації підприємства.

Держпраці відзначає: ініціювати звільнення у період хвороби чи відпустки може працівник.

Звільнення під час відпустки за ініціативою самого працівника окремо передбачено статтею 3 Закону України «Про відпустки»15.11.1996 № 504/96-ВР.

Управління Держпраці у Чернівецькій області

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image58

Статті за темою

Усі статті за темою

Як утримати «зайві» відпускні при звільненні

Звільнення працівника може бути чималим клопотом для бухгалтера. Іноді доводиться не лише провести остаточний розрахунок виплат, а й утримати надміру виплачені кошти. Наприклад, якщо працівник відгуляв відпустку наперед, доведеться утримати відпускні. Про це і поговоримо
134201

Нарахування розрахункових при звільненні у 2025 році: як і що виплатити працівнику

У день звільнення роботодавець повинен провести остаточний розрахунок із працівником та виплатити йому всі належні суми. Цей матеріал — покроковий гід для бухгалтера: як підготувати наказ, розрахувати всі виплати й правильно оформити розрахунковий листок
129213

Заява на звільнення працівника: зразок, оформлення 2025

Звільнення працівника — питання не тільки кадрове, але й бухгалтерське. Адже бухгалтер бере участь в оформленні звільнення працівника й долучається до кадрових документів. У консультації — про бухгалтерський погляд на звільнення, зразок наказу про звільнення та заяви на звільнення працівника
185378

Форма № 4-ПН

Хто і коли повинен подавати Звіт № 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці», актуальний бланк і зразок форми № 4-ПН — у статті
14104

Виплати померлому працівнику

У разі смерті працівника бухгалтерові необхідно визначити суму заборгованості перед померлим працівником, яку виплатити родичам померлого. Розглянемо, як оподаткувати й відобразити у звітності остаточний розрахунок суми, що належить померлому працівникові
160092

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді